چهارشنبه 4 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اطلاعيه دفتر محمد خاتمی درباره برخی ادعاها در دادگاه متهمان حوادث بعد از انتخابات، ايلنا

مسؤولان امر از گسترش اين بداخلاقی‌ها و اعمال خلاف شرع و قانون که آثار سوء آن قبل از اينکه متوجه افراد باشد به نظام جمهوری اسلامی لطمه می‌زند جلوگيری به عمل آورند.


ايلنا: به دنبال انتشار گسترده متن اعترافات يکی از متهمان حوادث پس از انتخابات که در دادگاه ديروز اظهار شد، دفتر حجت‌الاسلام والمسلمين سيد محمد خاتمی با انتشار اطلاعيه‌ای ضمن تأکيد مجدد بر بی اعتبار بودن اين قبيل اعترافات که در شرايطی خاص اخذ شده، مطالبی که ديروز در دادگاه در مورد ايشان عنوان شده را قوياً تکذيب کرده است.
به گزارش ايلنا، متن کامل اين اطلاعيه بدين شرح است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به نام خدا
در جريان حوادث سياسی بعد از انتخابات، متأسفانه بداخلاقی‌های بی سابقه‌ای در انتشار اتهام‌های جهت دار با هدف تخريب شخصيت‌های اثرگذار جامعه ملاحظه می‌شود. در اين روند ناصواب و مخرب از جمله در روزها و هفته‌های اخير اخبار و نسبت‌های کذب و بی‌اساسی در مورد جناب آقای سيد محمد خاتمی به چشم می‌خورد که در خلال اعتراف‌ها و محاکمه‌ها و از طريق خبرگزاری‌ها و سايت‌های خاص و از زبان و قلم بعضی از دستگيرشدگان عنوان شده است و از جمله سخنان يکی از دستگيرشدگان در جريان محاکمه ديروز است که به رابطه مستمر جناب آقای سيد محمد خاتمی با فردی به نام «جرج سوروس» اشاره شده است.
فارغ از اينکه اين گفته‌ها در چه شرايطی بوده است و اصولاً فاقد هرگونه اعتباری می‌باشد. در عين حال اعلام می‌دارد اين قبيل ادعاها اساساً کذب و عاری از حقيقت است و بجا است مسؤولان امر از گسترش اين بداخلاقی‌ها و اعمال خلاف شرع و قانون که آثار سوء آن قبل از اينکه متوجه افراد باشد به نظام جمهوری اسلامی لطمه می‌زند جلوگيری به عمل آورند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016