چهارشنبه 4 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قتل پرويز ميرزايی، شهروند کرد توسط نيروهای بسيج، مجموعه فعالان حقوق بشر

پرويز ميرزايی شهروند کرد ۲۳ ساله ساکن روستای صوفيان از توابع شهرستان اروميه که از مراسم ازدواج يکی از بستگان خود در روستای "قصريک" به منزل خود مراجعت ميکرد توسط نيروهای بسيج به ضرب گلوله کشته شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گفته همراهان و شاهدان عينی نيروهای بسيج در يک ايست بازرسی به دو خودرو دستور توقف دادند اما با گريز خودرو اول با تصور به اينکه هر دو خودرو با هم مرتبط هستند بدون هيچ اخطار قبلی و يا دليل خاصی به روی سرنشينان خودرو دوم اتش گشودند. طی اين حادثه، پرويز ميرزايی از سرنشينان خودرو دوم کشته و يکی از همراهان ايشان با اصابت گلوله مجروع شد. عليرغم اين موضوع نيروهای بسيج با بيرون اوردن تمامی سرنشينان خودرو به ضرب و شتم انان پرداختند.
خانواده ميرزايی با تنظيم شکايت نامه ای و ارسال آن به شعبه اول دادگاه نظامی اروميه خواستار محاکمه ضارب و يا ضاربين فرزندشان شدند اما با گذشت بيش از دو ماه از اين رخداد هنوز فرد و يا افراد خاصی مورد محاکمه قرار نگرفته اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016