سه شنبه 20 مرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

طائب، فرمانده بسيج: دشمن با حمايت از يک کانديدا درصدد ايجاد تغيير در حکومت ايران بود، ايلنا

دشمن با طرح مهار انقلاب وارد صحنه انتخابات رياست جمهوری اسلامی شد تا با استفاده از عناصر داخلی به اهداف خود برسد


فرمانده نيروی مقاومت بسيج گفت: دشمن با استفاده گسترده از رسانه‌های‌خبری اقدام به توطئه عليه نظام جمهوری اسلامی ايران کرد تا بتواند درحکومت ايران تغيير ايجاد کند.
به گزارش ايلنا ،حجت الاسلام حسين طائب در جمع بسيجيان با بيان اين‌که در هر جامعه‌ای هر صالحی يک دشمن زورگو و قلدر دارد،گفت: ولی اگر اين صالح با قدرت مقابل زورگويی‌های دشمن ايستادگی نمايد، مطمئنا دشمن نمی‌تواند به حيات خود ادامه دهد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با اشاره به آيات قرآنی درباره صالحان گفت: صالحان برای مقابله با ظالمان زمانه خود بايد نماز را به پا دارند و اتصال خود را با خداوند قطع نکنند و در راه خداوند از مال خود ببخشند و در نهايت از ولی فقيه زمان اطاعت و پيروی کنند تا آسيب و خللی به صالحان وارد نشود.
طائب با اشاره به رهبری امام خمينی(ره) در انقلاب اسلامی افزود: حضرت امام با ايجاد وحدت و با پشتوانه ملت بر رژيم شاهنشاهی پيروز شد و وعده خداوند در پيروزی حق بر باطل را محقق کرد. و در اين‌جا بود که تهديدهای داخلی و خارجی عليه نظام جمهوری اسلامی ايران از جانب دشمنان شروع شد و ملت ايران در مقابل هجمه‌های فراوان دشمنان با موفقيت بيرون آمد.
فرمانده نيروی مقاومت بسيج خاطر نشان کرد: دشمن که از تهديد سخت و مستقيم در دهه اول انقلاب نتوانسته بود به هدف خود برسد ،در دهه دوم انقلاب روی به تهديد نرم آورد و با استفاده از عوامل داخلی خود فروخته و وسايل ارتباط جمعی ،تهاجم فرهنگی خود را برای از بين بردن انقلاب اسلامی حرکت خود را آغاز کرد.
وی ادامه داد: دشمن در دهه سوم انقلاب به استراتژی مهار و جلوگيری از گسترش انقلاب اسلامی در سراسر جهان روی آورد تا ايران اسلامی را در جهان به انزوا بکشاند. دشمن از تهديد نظامی عليه ايران منصرف و روی به تهديد راهبرد نرم و فرهنگی آورد تا جلوی رشد و گسترش اسلام را بگيرد. دشمن با استفاده از ابزارهای مختلف مثل شبيخون فرهنگی و تحريم اقتصادی به جنگ ايران اسلامی آمد ولی ملت ايران با اتکال به خداوند و مقاومت، در مقابل اين تهديد دشمن نيز پيروز شد.
طائب با اشاره به طرح جديد دشمن گفت: دشمن با طرح مهار انقلاب وارد صحنه انتخابات رياست جمهوری اسلامی شد تا با استفاده از عناصر داخلی‌به اهداف خود برسد. دشمن با استفاده گسترده از رسانه‌های خبری اقدام به توطئه عليه نظام جمهوری اسلامی ايران کرد تا بتواند در حکومت ايران تغييرايجاد کند و در اين راستا يکی از کانديداهای رياست جمهوری را مورد توجه قرار داده و از او حمايت کرد تا به‌وسيله او ،بتواند به اهداف خود جامه عمل بپوشاند.
فرمانده نيروی مقاومت بسيج با بيان اين‌که دشمن با ايجاد شبهه در بين مردم می‌خواست صحت و سلامتی انتخابات را زير سوال برده و مسئله تقلب را در بين مردم اشاعه دهد، افزود: دشمن برای پيروزی خود، وارد مراحل بعدی توطئه شد و بعد از مطرح کردن تقلب در انتخابات، اغتشاشات داخلی در مراکز حساس شهر تهران را طراحی کرد؛ لذا طرح کوی دانشگاه و تجمعات غيرقانونی را در سرلوحه توطئه‌های خود قرار داد ولی با عنايت خداوندی و هوشياری مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و ملت اين دسيسه‌ها نيز خنثی شد.
وی در پايان تاکيد کرد: دشمنان انقلاب تمام تلاش خود را به کار بسته تا ايجاد بدبينی را بين مردم گسترش داده و يکپارچگی ملت ايران را از بين ببرد؛ به همين دليل بسيجيان بايد با بصيرت سياسی و با منطق و حکمت در مقابل اين حرکت مذبوحانه دشمنان ايستادگی نمايند و نخبگان بسيجی بايد توطئه‌های دشمنان و فتنه‌های آنان را به مردم بازگو کنند و با بيان شفاف توطئه دشمن به آگاه‌سازی مردم بپردازند و نگذارند تا معاندين اين انقلاب به اهداف خود برسند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016