جمعه 6 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

استعفای جمعی از جوانان جبهه ملی ايران از اين جبهه

به نام خداوند جان و خرد

رياست محترم و اعضای محترم شورای مرکزی جبهه ملی ايران

متاسفانه طی دو سا ل اخير و به ويژه پس از در گذشت بزرگانی چون شادروانان دکتر پرويز ورجاوند و مهندس نظام الدين موحد گواه حرکت روز افزون جريان خزنده ای در جبهه ملی ايران هستيم که هر چند از هسته چند نفره تشکيل شده ولی ازآنجايی که به هيچ معيار اخلاقی و اصول سياسی مصدقی پايبند نيست می تواند اکثريت اخلاق مدار جبهه ملی ايران را تحت تاثير خود قرار دهد ."اين از ما بهتران "که متاسفانه در بسياری از مراکز تصميم گيری آشيان گزيده اند از تمامی امکانات خود جهت تفرقه اندازی و ايستايی جبهه ملی ايران سود می جويند درست چند ی پس از در گذشت شخصيت ميهنی ايران دکتر پرويز ورجاوند به انتشار جزوه ای سراسر دروغ می پردازند که در آن هيچ هدفی جز دروغ پراکنی وبی ارزش نمودن زحمات آن دو بزرگ جبهه ملی ايران و ستون ها ناميرای اين سازمان (علی اردلان و دکتر پرويز ورجاوند) متصور نيست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


پروژه سازمان سازی و ورود نيروهای گلچين شده به صورت هدفمند جهت انجام خواست های اين باند چند نفره و و به احتمال تسخير تمامی مراکز تصميم گيری جبهه ملی ايران در پلنوم آينده از نقشه های آشکارباند از ما بهتران است.

هر گاه جبهه ملی ايران به واسطه خطر پذيری جوانان آن با موضع گيری و اعتراض به شرايط موجود سياسی حرکتی مثبت و سازنده را در پيش می گيرد با مانعی بزرگ از درون جبهه ملی ايران مواجه می گردد و با تکذيبيه های پی درپی تشکيلات ، جبهه ملی ايران را از هرنوع تحرک و پويايی باز می دارد و از هر نوع حرکت مثبت اجتماعی و سياسی توسط جبهه ملی ايران اعلام برائت می کنند به شکلی که از زحمت نيروهای امنيتی می کاهند . تکذيبيه مسئول تشکيلات در گردهمايی دهم ارديبهشت ، تکذيبيه بيانيه های صادر شده ، تکذيبيه گردهمايی سی تير و ... و در نهايت تکذيبيه اعلاميه نوشته شده توسط سخنگوی جبهه ملی ايران(دکتر هرميداس باوند)در رابطه با مکانيسم دولت در سايه به نام دفتر روابط عمومی و نام بردن از اعضای سازمان دانش آموختگان به عنوان نيروهای خود سر جهت انتشار اين اعلاميه می باشد در حالی که هيچکدام از اعضای سازمان دانش آموختگان در نوشتن اين اعلاميه نقشی نداشتند (با توجه به جو امنيتی فعلی بی گمان اين کردار که به خودی خود حساسيت نيروهای امنيتی را بر می انگيزد نمی تواند بدون انگيزه های هدفمند باشد) .

ما با اعتقاد کامل و پايبندی به منشور جبهه ملی ايران اعتقاد داريم که اين جبهه در حال حاضر توان انجام رسالت تاريخی خود در جهت حفظ منافع ملی ندارد و از اين روست که در چنين شرايط خطير ميهنی ،بايد نيروی خود را صرف خنثی ساختن توطئه از ما بهتران نمايد تشبيه آنان به مکی ،بقايی و حائری زاده منصفانه نيست،چرا که برخی از آنان چون مکی در برهه ای کارهای مثبتی برای جبهه ملی ايران انجام داده اند،اما اين باند همواره به اين جبهه لطمه زده است دو ديگر آن که ،آنان مردانه از جبهه ملی ايران بريدند و آشکارا به مخالفت بر خاستند،اما دشمنان خانگی موريانه وار بر آنند تا اين بنای شکوه مند تاريخی را متلاشی سازند.

ما جبهه ملی ايران را خانه خود می دانيم ولی متاسفانه بايد به عرض برسانيم،با توجه به آنچه ياد شد، ادامه همکاری با ساختار کنونی جبهه ملی ايران برايمان امکان پذير نيست.

۶/۶/۱۳۸۸

علی حاج قاسمعلی- حسين مجتهدی - اشکان رضوی - آرش رحمانی - حميد رضا خادم


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016