چهارشنبه 11 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رييس سازمان پزشکی قانونی: مجوزی برای دفن دسته جمعی کشته‌شدگان حوادث اخير صادر نشده است، ايلنا

- طبق قانون افراد مجهول الهويه و ناشناس که فوت می‌کنند برای بررسی قضايی و تشخيص علت فوت به پزشکی قانونی معرفی می‌شوند
- علت مرگ حسين کامرانی مشخص شده است


ايلنا: رييس سازمان پزشکی قانونی تاکيد کرد که از سوی اين سازمان تاکنون مجوزی برای دفن دسته جمعی کشته‌شدگان حوادث پس از انتخابات در قطعه ۳۰۲ بهشت زهرا صادر نشده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دکتر محمد حسن عابدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ايلنا در خصوص اظهارات اخير سخنگوی شهرداری مبنی براينکه اشخاصی که در قطعه ۳۰۲ بهشت زهرا را پزشکی قانونی مجوز صادر کرده است ،گفت: طبق قانون افراد مجهول الهويه و ناشناس که فوت می‌کنند برای بررسی قضايی و تشخيص علت فوت به پزشکی قانونی معرفی می‌شوند.
وی ادامه داد: تعدادی از اين متوفيان را خانواده‌هايشان شناسايی و اجساد تحويل‌شان داده می‌شود و ساير متوفيانی که با گذشت زمان کسی سراغ آنها نيامده با هماهنگی مسوولان قضايی برای دفن آنان مجوز صادر می‌کنيم و اين امر يک رويه ثابت است.
رييس سازمان پزشکی قانونی در پاسخ به پرسش ديگری مبنی براينکه آيا در بين دفن شدگان قطعه ۳۰۲ بهشت زهرا، موردی مربوط به حوادث اخير بوده است؟ اظهارداشت: تاکنون برای تدفين اشخاصی مربوط به کشت‌شدگان حوادث اخير مجوزی صادر نکرده‌ايم.
عابدی در مورد اخبار منتشره برخی سايت ها مبنی براينکه دختری پس از آزار و اذيت جنسی، در اين قطعه دفن شده است، گفت: اجساد پس از معرفی به پزشکی قانونی مورد بررسی قرار می گيرند. لذا چنين موردی به پزشکی قانونی معرفی نشده و ما از آن بی‌اطلاع هستيم.
وی همچنين از مشخص شدن علت مرگ محمد کامرانی يکی ديگر از کشته شدگان حوادث اخير خبر داد و گفت: پرونده وی به مراجع قضايی ارسال شده و جزئيات آن را از مقامات قضايی جويا شويد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016