سه شنبه 17 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

عاطفه پهلوان، از فعالان حقوق زنان، ممنوع الخروج شد، نوروز

از فعالان حقوق زنان در استان گلستان، در فرودگاه تهران، ممنوع الخروج اعلام شده و پاسپورت ايشان توسط يک مامور لباس شخصی ضبط گرديد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش پايگاه اطلاع رسانی بارش نيوز، خانم پهلوان روز پنج شنبه هفته گذشته در سالن ترانزيت فرودگاه امام خمينی تهران پس از اينکه پاسپورت اش مهر خروج خورده و آماده سوار شدن به هواپيما بود، توسط يک لباس شخصی پاسپورت وی ضبط و به وی گفته می شود ممنوع الخروج هستند و در قبال سوال او پاسخ می دهند که: "ما اطلاعی نداريم و فقط يک شماره نامه داده اند و گفته شده است که وی در ۲۶ مرداد ماه با حکم قضايی دادستان گرگان ممنوع الخروج گرديده است".

بنا بر گزارش های دريافتی، اين فعال حقوق زنان جهت پيگيری حکم مربوطه، شنبه به دادستانی گرگان مراجعه می نمايد که آقای حسينی معاون دادستان با برخوردی خلاف شان جايگاه حقوقی خود اظهار داشته هيچ وظيفه ای ندارد توضيح دهد که چرا وی را ممنوع الخروج کرده اند و حتی وظيفه نداشته اند حکم را به وی ابلاغ کنند و گفتند حکم را خودشان داده اند چون تشخيص داده شده که رفتن خانم پهلوان به خارج از کشور خلاف مصالح ملی می باشد.

نهايتا با اصرار فراوان خانم پهلوان او (معاون دادستان) اشاره به برگزاری جلسات (احتمالا جلسه آيت الله صانعی)، امضا کردن بيانيه ای جهت آزادی زندانيان سياسی کرده و همچنين اظهار نموده بر اساس گزارشات اداره اطلاعات اين حکم را صادر کرده است..

گفتنی ست عاطفه پهلوان همسر دکتر مصطفی سبطی، عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت ايران اسلامی می باشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016