چهارشنبه 8 مهر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

درگذشت دو روزنامه نگار راديو فردا در سانحه رانندگی، راديو فردا


رزا حسن‌زاده آژيری و امير زمانی‌فر

رادیو فردا دو همکار جوان خود را ناگهان از دست داده و به سوگ آنان نشسته است.

امیر زمانی‌فر و رزا حسن‌زاده آژیری، که با مهین گرجی همکار دیگرمان به سفر رفته بودند، در بازگشت، دیروز سه شنبه، در سانحه‌ رانندگی در نزدیکی پراگ جان باختند. مهین، بدون جوش و خروش همیشگی، بر تخت بیمارستان در اغماست.

امیر و رزا روزنامه‌نگاری رادیویی را با رادیو فردا آغاز کردند و درخشیدند.

امیر زمانی‌فر، متولد ۱۳۵۸، همکاری با رادیو فردا را از بهمن ماه ۸۶ آغاز کرد و در دوره همکاری خود با رادیو فردا علاوه بر گزارشگری در حوزه‌های سیاسی و اجتماعی به ویژه حقوق بشر، در تولید برنامه‌هایی از جمله «نگاه تازه» مشارکت داشت.

رزا حسن‌زاده آژیری، متولد ۱۳۶۰، نیز در شهریور ماه ۸۷ به رادیو فردا پیوست و در این مدت به گزارشگری در حوزه‌های اجتماعی به‌وپژه حقوق بشر پرداخت. رزا از جمله در دوره‌ای از همکاری خود با رادیو فردا به مشارکت در تولید برنامه «نگاه تازه» پرداخت.

مهین گرجی اما از معدود خبرنگاران ورزشی زن در ایران بود، که در رادیو فردا توانایی خود را در گزارشگری سیاسی نیز به خوبی نشان داده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



مهین گرجی در استودیوی رادیو فردا در پراگ در اردیبهشت ۸۶

مهین از بهمن ماه ۸۵ در رادیو فردا آغاز به کار کرد و تجربه‌های متنوعی در حوزه خبر و گزارشگری داشته است.

رادیو فردا، داغدارانه این مصیبت را به خانواده‌های دو همکار از دست رفته‌ خود تسلیت می‌گوید و برای بهبودی مهین از صمیم قلب دعا می‌کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016