چهارشنبه 8 مهر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رئيس کميسيون انرژی مجلس: بحث واردات بنزين از ونزوئلا تنها يک حرف تبليغاتی از سوی چاوز بود و منتفی است، ايلنا

کاتوزيان با بيان اين‌که در اين توافق‌نامه هيچ عدد و رقمی برای واردات بنزين نيامده است،گفت:طرح اين موضوع تنها براساس اظهارنظر آقای چاوز بوده که حتی آقای احمدی‌نژاد هم نظری نسبت به آن ارائه نداده‌اند.


ايلنا: برخی مسئولان وزارت نفت با حضور در جلسه کميسيون انرژی اعلام کردن که بحث واردات بنزين از ونزوئلا تنها يک حرف تبليغاتی از سوی چاوز بوده و هيچ قراردادی ميان ايران و ونزوئلا مبادله نشده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


حميدرضا کاتوزيان رئيس کميسيون انرژی مجلس درگفت و ‌گو با خبرنگار ايلنا با تاکيد بر اين که هيچ قراردادی ميان ايران و ونزوئلا برای واردات بنزين مبادله نشده است گفت: تنها توافق نامه‌ای ميان دو کشور مبادله شده که وجهه سياسی دارد هيچ تکليفی يا تعهدی برای ما نمی‌آورد.
وی با بيان اين‌که در اين توافق‌نامه هيچ عدد و رقمی برای واردات بنزين نيامده وميزان و زمان مبادله آن نيز قيد نشده است ادامه داد: طرح اين موضوع تنها براساس اظهارنظر آقای چاوز بوده که حتی آقای احمدی‌نژاد هم نظری نسبت به آن ارائه نداده‌اند.
رئيس کميسيون انرژی بر اين اساس و به استناد سخنان مسئولان وزارت نفت گفت که واردات بنزين از ونزوئلا منتفی است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016