چهارشنبه 8 مهر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جزئياتی از برکناری معاون اول سازمان جهانی هواشناسی توسط دولت دهم، پارلمان نيوز

پارلمان‌نيوز: با برکناری «محمد علی نوريان» رئيس سازمان هواشناسی و معاون اول سازمان جهانی هواشناسی ،ايران جايگاه خود در سازمان بين المللی هواشناسی که بالاترين مقام کشور در سازمان های جهانی بود را از دست داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبری فراکسيون خط امام(ره)مجلس «پارلمان‌نيوز» ، در حالی دو روز پيش مراسم توديع و معارفه رئيس قبلی و رئيس فعلی سازمان هواشناسی برپا شد که وزير راه و ترابری در مراسم خداحافظی مدير با سابقه اين سازمان شرکت نکرد و قائم مقام خود يعنی سيدمهدی هاشمی را به مراسمی فرستاد که نوريان هم با اين شرايط در آن غيبت کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


يک منبع آگاه در سازمان هواشناسی درباره بهرام صناعی سرپرست اين سازمان گفت: اين فرد با مدرک ديپلم سالها پيش وارد سازمان هواشناسی کشور شد و تمام مدارک بعدی او که در طول حضورش در هواشناسی کسب کرده ،معادل است.

وی افزود: گرچه سالها پيش وی معاون نوريان در سازمان هواشناسی بود اما به دليل برخی مسائل مديريتی از اين سمت کنار گذاشته شد و به سمت رياست گزينش در اين سازمان رسيد که تا چند روز پيش اين سمت را در اختيار داشت.

وی درباره فضای فعلی سازمان هواشناسی بعد از برکناری «نوريان» گفت: بسياری از مديران سازمان با شرايط ايجاد شده استعفا داده اند.

«محمدعلی نوريان» از ۲۸ سال پيش تا چند روز گذشته در سازمان هواشناسی مشغول به فعاليت بود . در سال ۱۹۹۷ با تلاش های گسترده صورت گرفته به عنوان معاون دوم سازمان هواشناسی جهانی وابسته به سازمان ملل متحد انتخاب شد که اين سمت در سال ۲۰۰۳ به معاون اولی ارتقا يافت و با توجه به اينکه اين انتصاب بر اساس رای به فرد صورت گرفته بود با برکناری وی اين جايگاه ايران از ميان رفت.

پيش از اين «نوريان» در مقاطع مختلف پيشنهاداتی برای تصدی پست شهرداری تهران و يا سفارت داشت اما با توجه به اينکه نمی خواست جايگاه بين المللی ايران در سازمان هواشناسی جهانی از بين برود به تمام اين پيشنهادات جواب رد داده بود.

وی بيشترين سابقه معاون وزيری را در کارنامه خود دارد و در سال ۱۳۸۲ نشان درجه سه لياقت را دريافت کرده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016