چهارشنبه 15 مهر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

شکايت محمدرضا رحيمی از سه نماينده مجلس، در پی اعتراض آن ها به مدرک تحصيلی رحيمی، ايلنا

عليرضا زاکانی، الياس نادران و احمد توکلی نسبت به مدرک تحصيلی محمدرضا رحيمی اعتراض داشته و علاوه بر تذکراتی که در اين خصوص در صحن علنی ارائه داده‌اند، شکايتی نيز از معاون اول رئيس‌جمهور تنظيم کرده بودند.


ايلنا:در پی شکايت نادران، توکلی و زارعی از معاون اول رئيس‌جمهور به کميسيون اصل ۹۰ مجلس، رحيمی نيز از اين سه نماينده شکايت کرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


حسين اسلامی نايب‌رئيس کميسيون اصل ۹۰ در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا، با اعلام اين خبر افزود: از اين پس ما بايد علاوه بر بررسی شکايت اين سه نماينده، شکايت معاون اول رئيس‌جمهور را نيز بررسی کنيم.
گفتنی است عليرضا زاکانی، الياس نادران و احمد توکلی نسبت به مدرک تحصيلی محمدرضا رحيمی اعتراض داشته و علاوه بر تذکراتی که در اين خصوص در صحن علنی ارائه داده‌اند، شکايتی نيز از معاون اول رئيس‌جمهور تنظيم کرده بودند که هنوز کميسيون اصل ۹۰ نتيجه بررسی‌های خود در اين خصوص را اعلام نکرده بودند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016