شنبه 18 مهر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احمدي‌نژاد: ايران هرگز به جاي مبارزه قاطع با استکبار در مقابل گروه هايي از مردم خود قرار نمي‌گيرد، ایلنا

احمدي‌نژاد با بيان اين که ملت ايران همدل و متحد به دنبال پي‌گيري آرمان‌هاي بلند انقلاب اسلامي است گفت: ‌دنيا بداند ملت ايران دست در دست هم و در مسير امامت و ولايت سر سوزني از مواضع انقلابي عقب‌نشيني نخواهند کرد.

به گزارش ايلنا محمود احمدي‌نژاد پيش از ظهر امروز جمعه در همايش فعالان ستادهاي مردمي انتخابات دهم، اعضاي اين ستادها را ياران وفادار و صبور انقلاب دانست و با تاکيد بر ضرورت دفاع از آرمان‌هاي انقلاب اسلامي اظهاركرد: ‌بدون ترديد انقلاب اسلامي از هداياي الهي در مسير کمال انسان است و از اين روز بايد همواره به ياد آرمان‌ها و راه انقلاب باشيم؛ چرا که امروز هويت، شخصيت و آينده ما و همه بشريت با انقلاب اسلامي گره خورده است.
وي خاطرنشان کرد: خداي متعال انسان و جهان را خلق نکرده است که عده‌اي قدرت‌طلب خودخواه بر سرنوشت ملتها و جهان حاکم شوند و فقر، جهل، جنگ و کينه‌ورزي را بر بشريت تحميل کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رييس جمهوري در ادامه با اشاره به انتخابات دهمين دوره رياست‌جمهوري کشورمان، آن را داراي ويژگي‌هاي برجسته و سه پيروزي بزرگ دانست و افزود: پيروزي اول، حضور حدود 85 درصدي واجدان شرايط در انتخابات بود، با اين ميزان حضور رکورد و حادثه‌اي بزرگي در شيوه حکومت‌داري جهان اتفاق افتاد؛ چنانچه دشمنان با هياهو و جار و جنجال قصد داشتند بر اين پيروزي سرپوش بگذارند.
وي دومين پيروزي انتخابات اخير را، پيروزي آرمان‌هاي انقلاب و راه امام (ره) دانست و گفت: ‌دشمنان برنامه‌ريزي‌هاي گوناگوني انجام داده بودند که به زعم خود چنين القا کنند مردم از نظام فاصله گرفته‌اند، اما در انتخابات اخير همگان مشاهده کردند وقتي صحنه‌اي کاملا آزاد براي انتخاب به وجود آيد، اکثريت قاطع ملت بار ديگر راه انقلاب و امام را برمي‌گزينند.

رييس‌جمهور با اشاره به هوشياري ملت ايران اضافه کرد: ملت ايران در عرصه‌هاي مختلف به ويژه در صحنه اخير نشان داد مي‌تواند توطئه‌هاي شرق و غرب را خنثي کند و بدون شک، اقتدار امروز ملت ايران، چندين برابر ماههاي قبل از انتخابات است.

احمدي‌نژاد با اشاره به تلاش دشمنان براي ايجاد گسست و دو دستگي ميان ملت ايران، با تاکيد بر يکپارچه و متحدبودن همه ايرانيان تصريح کرد: ملت ايران هيچ‌گاه فريب طراحي‌هاي شوم دشمنان را براي ايجاد تفرقه نخواهد خورد و هرگز به جاي مبارزه قاطع با استکبار در مقابل گروههايي از مردم خود قرار نمي‌گيرد.

وي خاطرنشان کرد: ملت ايران دست دشمنان و زبان عناصر وابسته به بيگانگان را در هر لباس، چهره و هر عنواني که باشند، مي‌شناسد و آن را قاطعانه قطع خواهد کرد.

وي گفت: در انتخابات رياست‌جمهوري پيروز واقعي ملت ايران بودند و 40 ميليون انسان انقلابي و خداجوي براي عزت و استقلال کشورشان پاي صندوق هاي راي حاضر شدند.

رييس‌جمهور در بخش ديگري از سخنانش بر ضرورت اجراي عدالت تاکيد کرد و افزود: اجراي عدالت مهم‌ترين، سازنده ترين، آرماني‌ترين و به همين نسبت جزء سنگين‌ترين و سخت‌ترين فعاليت‌هاست. ملت ايران و خادمان برآمده از اراده اين ملت، براي اجراي عدالت پافشاري خواهند کرد و دشمنان، آرزوي حتي لحظه‌اي غفلت از پي‌گيري عدالت را به گور خواهند برد.

رييس‌جمهور تصريح کرد: خداي متعال يک جان ناقابل و سرسوزني آبرو به بنده عطا فرموده است که از خدا مي‌خواهم هردوي آن را در مسير آرمان‌ها و اجراي عدالت فدا کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016