شنبه 25 مهر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حاميان رسانه‌ای کودتا پولدار شدند: خدمت کنيد، باج بگيريد

خبر زير از طريق ايميل به خبرنامه گويا رسيده است:
در پی خوش‌خدمتی‌ها برخی از خبرنگاران ايرنا، فارس، کيهان و چند رسانه‌ی کودتاچی ديگر، دولت کودتايی با پرداخت «يارانه‌ی نقدی» از خجالت اين خبرنگاران درآمد و زحمات آن‌ها را در جعل خبر و واقعيت جبران کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


حامد طالبی، خبرنگارنمای رسانه‌ی کودتاچی فارس که پيش از اين نيز در جلسات بازجويی از روزنامه‌نگاران و فعالان سياسی مشارکت جدی داشته است، به تازگی در خيابان نواب-اسکندری خانه‌ای به قيمت صد ميليون تومان خريده که پس از پيگيری خبرنگاران مستقل روشن شد، سعيدلو مشاور محمود احمدی‌نژاد بيش از نيمی از مبلغ اين خريد اين خانه را از منبعی نامشخص پرداخت کرده است! اين خبرنگار نمای بازجو، هم‌چنين يک خودرو خارج از نوبت را با تخفيفی کلان از شرکت سايپا دريافت کرد که زير نظر بذرپاش، مشاور ديگر احمدی‌نژاد اداره می‌شود.
ديگر حامی رسانه‌ای کودتا که از الطاف دولت کودتا نيز بهره‌مند شده، رنجبران خبرنگار واحد مرکزی خبر است که در چهار سال گذشته، در تمامی سفرهای استانی و خارجی همراه احمدی نژاد بوده است. وی در دوران دولت اصلاحات در مجلس حضوری فعال داشت و فعاليت خبرنگاران مستقل و اصلاح‌طلب را به نهادها اطلاعاتی گزارش می‌کرد. از رنجبران به عنوان کسی نام برده می‌شود که اطلاعات پرونده‌ی بسياری از خبرنگاران و روزنامه‌نگاران بازداشت شده پس از کودتای انتخاباتی را در اختيار سپاه و وزارت اطلاعات قرار داده است. او نيز به پاس اين خدمت شايان، از سوی دولت يک واحد آپارتمان دريافت کرد.
اين دست پشتيبانی‌های مالی گزاف از حاميان رسانه‌ای کودتا مسبوق به سابق است و به عنوان نمونه‌ای ديگر چند پيش کامران نجف‌زاده، خبرنگار حامی کودتا به سمت رياست نمايندگی واحد صدا و سيما در پاريس منصوب شد و اکنون دوران استراحت خود را در فرانسه می‌گذراند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016