شنبه 25 مهر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

روايت حاميان دولت از پيمان شکنی لاريجانی، فردا

لاريجانی بر آن پيمانی که در جمع طلاب مدرسه معصوميه در زمان انتخابات مجلس هشتم بست تا حامی دولت احمدی نژاد باشد، به قدر کافی نماند و امروز پايگاه قبلی اش کم و بيش متزلزل شده است.
هفته نامه«پرتو سخن» ارگان مطبوعاتی موسسه آيت الله مصباح يزدی با انتقاد از علی لاريجانی رئيس مجلس، مدعی شده که وی پيمان شکنی کرده و به همين دليل پايگاه قبلی اش در مجلس متزلزل شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش گروه سياسی« فردا» قاسم روانبخش در سرمقاله شماره اخير هفته نامه پرتو سخن، با اشاره به برخی مواضع علی لاريجانی نتيجه گرفته که کاهش آرای وی در انتخابات هيات رئيسه فراکسيون اکثريت مجلس از ۴۴ رای به ۲۴ رای، به خاطر همين مواضع منتقدانه عليه دولت بوده است.

روانبخش در توضيح برخی مواضع لاريجانی به خوشحالی فراکسيون اقليت و مدعيان اصلاحات از پيروزی لاريجانی در فراکسيون اصول گرايان اشاره کرده و پرسيده است: آيا فراکسيون اقليت و اصلاح طلبان چراغ سبزی از آقای لاريجانی ديده اند؟ براستی نقطه مشترک آنها چيست؟

دبير سياسی هفته نامه مذکور در ادامه از اظهارات لاريجانی در تريبون سيما انتقاد کرده که همچون حداد عادل به مقابله با جريان برانداز نپرداخته است. عدم موضع گيری صريح درخصوص راهپيمايی روز قدس هم از جمله انتقاداتی است که به لاريجانی وارد شده است.

روانبخش در ادامه با اشاره به موضوع‌« گم شدن يک ميليارد دلار» و عدم حمايت فراکسيون اصول گرايان از دکتر احمدی نژاد، نوشته است: مع الاسف آقای لاريجانی بر آن پيمانی که در جمع طلاب مدرسه معصوميه در زمان انتخابات مجلس هشتم بست تا همواره حامی دولت اصول گرای دکتر احمدی نژاد باشد، به قدر کافی نماند و امروز به همين دليل پايگاه قبلی اش کم و بيش متزلزل شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016