یکشنبه 26 مهر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کشته شدن جانشين فرمانده نيروی زمينی سپاه در يک اقدام تروريستی در سيستان و بلوچستان، تعداد کشته ها به ۲۹ تن رسيد، ايلنا و ايسنا

* جانشين فرمانده نيروی زمينی سپاه و چند نفر ديگر از فرماندهان سپاه که در تدارک يک همايش وحدت شيعه و سنی بودند،در يک اقدام تروريستی به شهادت رسيدند
* در خبرهای تاييدنشده تعداد شهدا و زخمی‌های اين حادثه، ۶۰ نفر اعلام شده است.


سردار شوشتری، جانشين فرمانده نيروی زمينی سپاه و چند نفر ديگر از فرماندهان سپاه که در تدارک يک همايش وحدت شيعه و سنی بودند، در يک اقدام تروريستی به شهادت رسيد.
به گزارش ايلنا، سردار نورعلی شوشتری، در اين عمليات تروريستی سردار محمدزاده، فرمانده سپاه سلمان نيز به شهادت رسيدند. همچنين تعدادی از سران قبايل و عشاير در اين عمليات تروريستی به شهادت رسيدند. بنابر خبرهای تاييد نشده تعداد شهدا، حدود ۲۰ نفر اعلام شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


خبرهای تکميلی حکايت از آن دارد که فرمانده سپاه ايرانشهر و فرمانده سپاه سرباز و فرمانده تيپ اميرالمومنين (ع) به شهادت رسيدند.
در مورد اين حادثه تروريستی تاکنون دو خبر اعلام شده است. نخست اينکه در نشست سران قبايل و طوايف در پيشين از توابع شهرستان سرباز فردی با بستن مواد منفجره به خود اقدام به انفجار آن در اين همايش کرده است. همچنين بر اساس شنيده ها در اين اقدام جنايتکارانه حدود ۶۰ نفر شهيد يا زخمی شده اند.

***

ايسنا: تعداد شهدای اقدام تروريستی شهرستان سرباز به ۲۹ تن رسيد

بنا بر اعلام دبيرخانه شورای امنيت کشور در اقدام تروريستی صبح امروز شهرستان سرباز تا کنون ۲۹ تن شهيد و ۲۸ نفر نيز مجروح شده‌اند.

به گزارش ايسنا به نقل از پايگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، در اطلاعيه دبيرخانه شورای امنيت کشور آمده است: شهدای اين اقدام تروريستی جمعی از مردم بی‌گناه اعم از شيعه و سنی منطقه و تعدادی از سران عشاير و طوايف بلوچ و سرداران سپاه بوده‌اند.

در ادامه اين اطلاعيه آمده است: دشمنان و بدخواهان نظام که وحدت ملی و انسجام داخلی نظام جمهوری اسلامی ايران را بر نمی‌تابند با حمايت عناصر بيگانه مبادرت به هدف قراردادن نشست مشترک مردمی سران قبايل و طوايف استان سيستان و بلوچستان نموده‌اند تا شايد به زعم خود وحدت شيعه و سنی را مخدوش کنند.

شورای امنيت کشور ضمن محکوم کردن و فجيع و غيرانسانی خواندن اين اقدام، اعلام کرد به زودی آمران و عاملان اين اقدام تروريستی ، دستگير و به اشد مجازات می‌رسند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016