دوشنبه 27 مهر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تعداد کشته شدگان حادثه تروريستی به ‌٤١ نفر رسيده است، ايسنا

معاون امنيتی و انتظامی استاندار سيستان و بلوچستان آخرين آمار شهدای جنايت تروريستی شهرستان سرباز را ۴۱ نفر و تعداد مجروحان را ۲۸ تن اعلام کرد.

وی هم‌چنين گفت که حال چند نفر از مجروحان نيز رضايت‌بخش نيست.

جلال سياح در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) منطقه سيستان و بلوچستان، افزود: از ۴۱ نفر شهيد، هويت سه نفر از آنان مشخص نيست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در ادامه با بيان اين که تحقيقات درباره اين حادثه ادامه دارد، افزود: گروهک تروريستی عبدالمالک ريگی در اطلاعيه‌ای رسمی، مسئوليت اين عمليات تروريستی را برعهده گرفته است.

سياح ادامه داد: دشمنان نظام از همايش سران در منطقه و نزديکی اقوام استان نگران بودند و با اين عمل تروريستی تلاش کردند اهداف شوم خود را تحقق بخشند.

معاون امنيتی و انتظامی استاندار سيستان و بلوچستان در پايان تاکيد کرد: اين گروهک تروريستی و ايادی پشت پرده‌اش مطمئن باشند به اهدافشان در منطقه دست نخواهند يافت و اين عمليات‌های تروريستی موجب نزديکی بين مردم خواهد شد.

مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نيز گفت: در پی حادثه تروريستی شهرستان سرباز صبح روز گذشته ۵۵ نفر مجروح را به مراکز بهداشتی درمانی تابعه دانشگاه اعزام کردند که از اين تعداد ۴ نفر به صورت سرپايی درمان و ۶ نفر در بخش ICU بيمارستان‌های ايرانشهر و چابهار بستری شدند و حال چند نفر نيز رضايت‌بخش نبود.

دکتر عباسی در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجويان ايرن (ايسنا) منطقه سيستان و بلوچستان افزود: اقدامات درمانی لازم توسط دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان به بهترين شکل به مجروحان اين حادثه ارائه شده است.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان در ساعات اوليه پس از اطلاع از حادثه، ستاد بحران تشکيل داد و ۴ دستگاه آمبولانس از پايگاههای پيشين، جکيگور، سرباز و درگز به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: آمبولانس شهر پيشين در دقايق اوليه پس از حادثه و ۳ آمبولانس ديگر ظرف ۲۰ دقيقه اول به محل حادثه رسيدند.

مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ادامه داد: همچنين تعداد ۲۳ آمبولانس ديگر از پايگاهها و مراکز بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان در دقايق اوليه به محل حادثه اعزام شدند.

عباسی اظهارکرد: در حال حاضر شش نفر از متخصصان دانشگاه در بيمارستان امام علی چابهار و ۵ نفر در بيمارستان خاتم الانبياء ايرانشهر در حال مداوای مجروحان حادثه هستند.

مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود: تمامی مجروحانی که به اعمال جراحی نياز داشته‌اند تحت عمل جراحی قرار گرفته و به بخش‌ها منتقل شده‌اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016