دوشنبه 27 مهر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فرمانده کل سپاه: گروه ريگی تحت پوشش و حمايت سازمان‌های اطلاعاتی آمريکا، انگليس و پاکستان هستند، ايسنا

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از کشف مدارک جديدی که نشان می‌دهد گروه عبدالمالک ريگی تحت پوشش و حمايت سازمان‌های اطلاعاتی آمريکا، انگليس و پاکستان هستند خبر داد.

به گزارش خبرنگار سياسی خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا)، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری صبح روز دوشنبه در حاشيه‌ مراسم معارفه‌ فرمانده جديد سازمان بسيج مستضعفين در جمع خبرنگاران اعلام کرد: امروز مدرکی از طرف دستگاه‌های امنيتی کشور ارايه شد که نشان می‌دهد گروه خبيث مالک ريگی ارتباط مستقيم با سازمان اطلاعاتی آمريکا، انگليس و متاسفانه پاکستان دارند و شخص اين فرد و برنامه‌های او بدون ترديد تحت پوشش و حمايت اين سازمان‌هاست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی همچنين از سفر قريب‌الوقوع هياتی از طرف ايران به پاکستان برای اعلام اين خبر و بررسی‌های مربوط به آن خبر داد و گفت: به زودی هياتی از جمهوری اسلامی ايران به پاکستان سفر می‌کند که اين مدارک و اسناد جديد را به دولت آن کشور نشان بدهد و ابراز کند که ايران از اين مساله خبر دارد و همچنين وی (عبدالمالک ريگی) را از دولت پاکستان مطالبه کند.

وی در پاسخ به پرسش يکی از خبرنگاران مبنی بر اين‌که برای تنبيه عوامل اصلی اقدام تروريستی روز گذشته در سيستان و بلوچستان چه راهکاری را انديشيده‌ايد؟ پاسخ داد: پشت اين صحنه دستگاه‌های اطلاعاتی آمريکا و اسراييل هستند و برای تنبيه آن‌ها بايد اقدامات تلافی‌جويانه انجام شود که ان‌شاءالله اميدواريم بتوانيم اين کار را انجام دهيم.

فرمانده کل سپاه در ادامه با تاکيد بر " استمرار فعاليت‌های سپاه در تامين امنيت مناطق مرزی کشور" تصريح کرد: چه فرماندهان و چه تک تک پاسداران حاضر در سپاه و نيز بسيجيانی که در کنار اين مجموعه مشغول به کار هستند، آماده جانفشانی برای دفاع از انقلاب اسلامی و آرمان شهدا و امام(ره) هستند. استکبار جهانی بايد بداند که با اين اقدامات راهی از پيش نمی‌برد و به قول امام(ره) هرچه از ما بکشند، ملت ما به ويژه سپاه و بسيج مصمم‌تر در صحنه حاضر خواهند بود.

وی در پايان دلسوزی برای نظام و مردم را از ويژگی‌های بارز شهيد شوشتری عنوان کرد و با بيان اين‌که " هر کجا ناامنی وجود داشت سردار شوشتری نيز برای مقابله با آن حضور داشت" افزود: راهی که شهيد شوشتری می‌رفت در مسير مردمی کردن امنيت در جنوب شرق کشور بود و عشاير و قبايل آن منطقه نيز بسيار از اين مسئله استقبال کردند؛ چراکه امنيت آن منطقه بايد به دست مردم همان منطقه انجام بگيرد. ما به سمت امنيت پايدار در سيستان و بلوچستان می‌رويم و اين راه ادامه دارد و فرماندهان بعدی نيز همين کار را ادامه خواهند داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016