جمعه 1 آبان 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فراخوان استمداد برای نجات جان نوجوانان در معرض اعدام، محمد مصطفايی

هرگز باور نمی کردم که بهنود شجاعی اعدام شود. چرا که اولياءدم مقتول در حضور تعدادی از هنرمندان، گذشت خود را اعلام کرده و در جلسه ای محرمانه اعلام نمودند که خواهان ديه هستند. چون خانواده بهنود فاقد بضاعت مالی بوده و توان پرداخت ديه را نداشتند چند نفر از هنرمندان مبادرت به افتتاح حسابی جهت جمع آوری ديه نمودند. پس از افتتاح حساب با فراخوانی عمومی به ذکر نام بهنود شجای پرداخته و در نشريات نيز متشر گرديد. اولياءدم با شنيدن اين موضوع و اعلام نام بهنود شجاعی ناراحت شده و از گذشت خود عدول کردند. هر چند عدول آنها قابل پذيرش نبود ولی دادخواهيمان به هيچ جا نرسيد و بهنود در تاريخ ۱۹/۷/۱۳۸۸ به پای چوبه دار رفته و اعدام شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در حال حاضر چندين نفر از موکلينم که در کمتر از ۱۸ سال مرتکب جرم شده بودند در انتظار اجرای حکم قصاص نفس هستند آنان نياز شديد به جمع آوری مبلغی به عنوان ديه دارند که با پرداخت ديه می توان از اولياءدم رضايت گرفت. اما ذکر نام موکلينم به دليل ايجاد حساسيت برای خانواده اولياءدم ممکن نبوده و پس از جمع آوری ديه و اخذ رضايت اعلام خواهد شد.

به همين منظور و اينکه در راستای اخذ رضايت از اولياءدم، نياز به وجوهی به صورت نقد است تا بتوان در لحظه گذشت از قصاص به اولياءدم پرداخت نمود ناچار شدم حسابی به همين منظور افتتاح نمايم تا صرفا صندوقی باشد برای حمايت از کودکان و نجات جان افرادی که در کمتر از ۱۸ سال مرتکب جرم شده اند. ناچار بودنم به اين علت است که هيچ انجمن يا نهادی که مورد اطمينانم باشد نيافتم.

وجوه اهدايی خود را به حساب سيبای بانک ملی ايران شعبه ميدان سيد جمال الدين اسدآبادی تحت شماره ۰۲۰۵۳۲۷۱۰۴۰۰۶ واريز و به ديگر دوستانتان اعلام کنيد. شماره کارت سيبا نيز ۶۰۳۷۹۹۱۰۴۳۴۲۹۷۳۱ می باشد که می توانيد کارت به کارت نماييد اگر در خارج از کشور اقامت داريد می توانيد به صورت گروهی توسط يک شخص مورد اطمينان مبادرت به جمع آوری ديه کرده، و از طريق صرافيها به حساب فوق الذکر واريز کنيد.

در صورتی که مبلغی حدود دويست ميليون تومان جمع آوری شود می توان به زودی سه يا چهار نفر از نوجوانان را از مرگ نجات داد.

صميمانه از اطمينانی که به حقير می نماييد سپاسگذارم. بديهی است مبالغ جمع آوری شده و مبالغ پرداختی به اولياءدم مقتولين در آخر هر ماه محاسبه و در وبلاگ شخصی ام www.mohegh.blogfa.com منتشر و به نظر گراميتان خواهد رسيد.

با تشکر فراوان

محمد مصطفايی وکيل بسياری از نوجوانان در معرض اعدام
۰۹۱۲۱۲۱۲۵۹۰

۵-۸۸۶۰۲۵۰۳ دفتر حقوقی حاميان

برگرفته از [دفاع از بی دفاع - وبلاگ محمد مصطفايی]


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016