شنبه 2 آبان 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بازداشت يک فعال رسانه ای چاقو به دست! در جريان حمله به کروبی، عصر ايران

يک فرد مسلح به سلاح سرد در جريان حمله به مهدی کروبی بازداشت شد.

يک منبع آگاه با اعلام اين خبر به خبرنگار عصرايران گفت:‌ در جريان بازديد کروبی از نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها که منجر به وقوع ناآرامی هايی در اين نمايشگاه شد ،‌نيروهای امنيتی که با لباس شخصی در مصلی حضور داشتند ،‌نقش مؤثری در حفاظت از کروبی و جلوگيری از دامنه دارتر شدن تنش ها داشتند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی گفت: نيروهای امنيتی در گيرودار تجمع بعد از ظهر جمعه در نمايشگاه که دو گروه مخالف عليه همديگر شعار می دادند ، فردی را مشاهده کردند که با يک چاقو به سمت کروبی می رفته است که بلافاصله او را دستگير می کنند و در همان محل نمايشگاه از وی بازجويی می کنند.

وی تصريح کرد که فرد چاقو به دست ،‌از اعضای يکی از رسانه های حاضر در نمايشگاه بوده که در طول نمايشگاه در غرفه اين رسانه حضور داشته است و احتمال می رود آزاد شود.

وی همچنين از اقدامات عجيب برخی افراد در اين جريان خبر داد و گفت: پس از آن که بر اثر ازدحام جمعيت ،‌برخی غرفه ها آسيب ديد ،‌يکی از مهاجمان را ديدم که ميله جداشده از غرفه را محکم بر روی زمين می زد و می کشيد و وقتی از او پرسيدم چکار می کنی؟‌گفت:"‌دارم تيزش می کنم که بزنم به کروبی!" که البته با ممانعت من مواجه شد.

وی در پايان با اشاره به اشراف امنيتی بر حوادث اين چنينی گفت:‌برای نيروهای امنيتی ، آنچه مهم است ،‌حفظ امنيت و برقراری نظم است و در اين ميان فرقی بين جريان های سياسی وجود ندارد کما اينکه در جريان وقايع امروز ،‌اين نيرو نقش مؤثری در جلوگيری از حملات فيزيکی عليه کروبی داشتند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016