یکشنبه 3 آبان 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احمدی مقدم: هر کس می خواهد برای تجمع در 13 آبان مجوز بگیرد، ایلنا

فرمانده نیروی انتظامی در رابطه با احتمال تجمع در روز 13 آبان گفت: «توصیه من این است هر کس می خواهد تجمعی داشته باشد مجوزهای لازم را بگیرد تا از حمایت های نیروی انتظامی برخوردار باشد.»اسماعیل احمدی مقدم در نمایشگاه مطبوعات با بیان این مطلب اظهار کرد: «ما بارها گفته ایم هر تجمع قانونی قطعاً چتر امنیتی پلیس را به دنبال خواهد داشت و از هر اقدام قانونی حمایت می کنیم اما در مقابل از اقدامات غیرقانونی به ویژه به قصد ایجاد تنش، جلوگیری و برابر قانون برخورد می شود.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


فرمانده ناجا در رابطه با آمار ضد و نقیض تعدادی از نمایندگان مجلس مبنی بر آزادی متهمان پرونده بازداشتگاه کهریزک گفت: «چه اهمیتی دارد؟ مهم این است که مراحل قضایی برای کشف حقیقت و مجازات متخلفان طی شود.»

احمدی مقدم با بیان اینکه بازداشت یک قرار قضایی است و می تواند قرارهای دیگری هم صادر شود، گفت: «مهم این است که مسوول قضایی رسیدگی کننده به پرونده قرار لازم متناسب با جرم و اتهام را صادر کرده باشد.»

وی تصریح کرد: «طبیعتاً کسانی هم احضار می شوند، حال به عنوان آگاه، مطلع یا متهم ولی قرار بازداشت صادر نمی شود.»

فرمانده نیروی انتظامی افزود: «برای کسانی هم ترجیح داده می شود قرار بازداشت صادر شود و فکر می کنم همان هفت، هشت نفری که در بازداشت بودند، هنوز هستند و فکر نمی کنم کسی آزاد شده باشد.»

فرمانده ناجا ادامه داد: «البته من خودم فکر می کنم برای تعدادی از متهمان پرونده کهریزک اتهامات شان در حدی نیست که قرار بازداشت صادر شود. قرار بازداشت برای جلوگیری از فرار یا تبانی متهم است و اگر چنین ظنی در کار نباشد، می توان از قرارهای دیگر استفاده کرد.»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016