سه شنبه 5 آبان 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تکيه مديران اقتصادی بر صندلی‌های وزارت‌علوم، ايلنا

* دانشجو در احکامی جداگانه معاون آموزشی، فرهنگی و اجتماعی، سرپرست دانشگاه پيام نور و رئيس سازمان پژوهش‌های علمی‌وصنعتی ايران را منصوب کرد.
* دو تن از اين مديران پيش از اين در وزارت‌خانه‌های راه و نفت فعاليت می‌کردند.


ايلنا: وزير علوم ، تحقيقات وفناوری در احکام جداگانه‌ای معاون آموزشی، فرهنگی و اجتماعی، سرپرست دانشگاه پيام نور و رئيس سازمان پژوهش‌های علمی ‌و صنعتی ايران را منصوب کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزار ش خبرگزاری ايلنا، کامران دانشجو در حکمی حسين نادری‌منش را به عنوان معاون آموزشی وزارت علوم تحقيقات وفناوری منصوب کرد . نادری‌منش عضو هيات علمی و پيش از اين معاون آموزشی دانشگاه تربيت مدرس بوده است.
همچنين با حکم وزير علوم ، غلامرضا خواجه سروی به عنوان معاون فرهنگی‌واجتماعی وزارت‌علوم ، تحقيقات‌وفناوری منصوب شد.
به گزارش ايلنا، خواجه سروی عضو هيات علمی دانشگاه علامه‌طباطبايی است و پيش از اين قائم‌مقام معاونت‌فرهنگی‌واجتماعی و مديرکل دفتر برنامه‌ريزی اجتماعی‌و‌مطالعات فرهنگی وزارت‌علوم بوده است
بنا براين گزارش وزير علوم تحقيقات وفناوری حسن زياری را نيز به عنوان سرپرست دانشگاه پيام نور منصوب کرد.
زياری دانشيار دانشگاه علم وصنعت ايران در رشته مهندسی عمران (راه ترابری ) بوده و بيش ازاين به عنوان معاون وزير راه وترابری و مدير عامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی و عضو و رئيس کميسيون عمران دومين شورای اسلامی شهر تهران فعاليت داشته است.
همچنين با حکم وزير علوم، عباس طائب نيز ازسوی وزير علوم به عنوان رئيس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ايران منصوب شد
عباس طائب دارای درجه دکترا در رشته مهندسی شيمی و استاد دانشگاه علم وصنعت بوده ومسئوليت‌هايی چون معاونت وزير‌علوم ، رياست دانشگاه علم‌وصنعت و رياست هيات‌مديره و مديريت عامل شرکت پژوهش و فناوری پتروشيمی را برعهده داشته است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016