پنجشنبه 7 آبان 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

درخواست مجوز‌ براى راهپيمايى روز 13 آبان از سوی انجمن اسلامى مدرسين دانشگاه‌ها، حیات نو

انجمن اسلامى مدرسين دانشگاه‌ها براى برگزارى راهپيمايى روز 13 آبان از استاندارى تهران درخواست مجوز کرده است. على‌محمد حاضري، دبيرکل اين انجمن در گفت‌وگو با حيات‌نو ضمن تاييد اين مطلب گفت: پيش‌بينى مى‌شود بعضى تشکل‌هاى اصلاح‌طلب نيز در‌خواست‌‌هايى در اين زمينه بدهند. گفتنى است پيش از اين نيز بسيارى از تشکل‌ها درخواست مجوز براى راهپيمايى براى مناسبت‌هاى مختلف کرده بودند که وزارت کشور با اين درخواست‌ها مخالفت کرد.

لازم به ذکر است راهپيمايى و مراسم 13 آبان همه ساله با مشارکت دانش آموزان و دانشجويان برگزار مى شود و شوراى هماهنگى تبليغات اسلامى به عنوان متولى رسمى آن عهده دار مراسم بوده است. در سال هاى دهه 70 انجمن هاى اسلامى دانشجويان دانشگاه هاى سراسر کشور (دفتر تحکيم وحدت) مراسمى را جداگانه برگزار مى کردند. چنانچه دستگاه هاى سياسى و انتظامى به درخواست تشکل هاى سياسى پاسخ مثبت بدهند و مجوزهاى لازم براى برگزارى يک مراسم مستقل را صادر کنند در آن صورت ممکن است علاوه بر مراسم رسمى 13 آبان مراسم ديگرى نيز همچون آنچه که در دهه 70 برگزار مى شد امکان تشکيل بيابد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016