پنجشنبه 7 آبان 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

درخواست مجوز‌ برای راهپيمايی روز ۱۳ آبان از سوی يک تشکل حامی ميرحسين موسوی، جرس

علی محمد حاضری دبيرکل انجمن اسلامی مدرسين دانشگاه‌ها، حامی ميرحسين موسوی خبر درخواست مجوز راهپيمايی را تائيد کرد

شبکه جنبش راه سبز(جرس):انجمن اسلامی مدرسين دانشگاه‌ها برای برگزاری راهپيمايی روز ۱۳ آبان از استانداری تهران درخواست مجوز کرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


علی‌محمد حاضری،دبيرکل انجمن اسلامی مدرسين دانشگاه ها با اعلام اين خبر گفت که پيش‌بينی می‌شود بعضی تشکل‌های اصلاح‌طلب نيز در‌خواست‌‌هايی در اين زمينه بدهند.

پيش از اين نيز بسياری از تشکل‌ها درخواست مجوز برای راهپيمايی برای مناسبت‌های مختلف کرده بودند که وزارت کشور با اين درخواست‌ها مخالفت کرد.غير از برگزاری راهپيمايی و مراسم ۱۳ آبان رسمی که در سال های اخير از سوی شورای هماهنگی تبليغات اسلامی برگزاری می شود،در سال های دهه ۷۰ انجمن های اسلامی دانشجويان دانشگاه های سراسر کشور (دفتر تحکيم وحدت) نيز مراسمی را جداگانه برگزار می کرد.

روزنامه حيات نو که خبر درخواست مجوز برای راهپيمايی ۱۳ آبان را منتشر کرد افزود"چنانچه دستگاه های سياسی و انتظامی به درخواست تشکل های سياسی پاسخ مثبت بدهند و مجوزهای لازم برای برگزاری يک مراسم مستقل را صادر کنند در آن صورت ممکن است علاوه بر مراسم رسمی ۱۳ آبان مراسم ديگری نيز همچون آنچه که در دهه ۷۰ برگزار می شد امکان تشکيل بيابد."


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016