شنبه 9 آبان 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نظر سازمان بازرسی در مورد واگذاری سهام مخابرات به زودی اعلام می شود، مهر

رئيس کميسيون ويژه نظارت و پيگيری های سياست های کلی اصل ۴۴ از درج نظر سازمان بازرسی کشور پيرامون چگونگی واگذاری سهام مخابرات در گزارش اين کميسيون که در آينده نزديک به مجلس ارائه خواهد شد، خبر داد.
حميدرضا فولادگر در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر، با اعلام اين خبر اظهارداشت: ما در گزارشی که قرار است به مجلس ارائه دهيم از نظر سازمان بازرسی کشور استفاده کرده ايم و در تهيه گزارش نيز به نظر اين سازمان اشاره شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ادامه داد: سازمان بازرسی در بررسی هايی که پيرامون بحث چگونگی واگذاری سهام مخابرات در بورس داشت به ايرادات و ابهامات موجود در روند واگذاری و وضعيت شرکت برنده شده در بورس پرداخت و نظر خود را ارائه کرد.

رئيس کميسيون ويژه نظارت و پيگيری اصل ۴۴ قانون اساسی گفت: در نهايت همه بررسی ها انجام می شود و دستگاههای مربوطه و بررسی کننده مانند سازمان بازرسی کشور نيز نظرات خود را در انطباق با قانون يا عدم آن ارائه می دهند اما اين شورای رقابت است که بايد در اين باره تصميم گيری کند.

فولادگر تصريح کرد: همانطور که قبلا هم تاکيد شده ظاهر قانون در زمان واگذاری رعايت شده اما اينکه آيا واگذاری در شرايط رقابتی انجام شده يا نه ابهاماتی است که مورد بررسی قرار گرفته است و کميسيون ويژه تا يکی دو هفته آينده اولين گزارش خود در اين باره و همچنين عملکرد ديگر سازمانهای مربوط در امر واگذاری را به مجلس تقديم می کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016