سه شنبه 12 آبان 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احمد خاتمی: بايد به ساختارشکنان جواب منفی داد، تا زمانی که آمريکا با خلق وخوی استکباری زندگی می کند مذاکره ناممکن است، مهر

عضو مجلس خبرگان رهبری، مذاکره با آمريکا را تا زمانی که آنان با خلق وخوی استکباری زندگی می کنند، ناممکن دانست و تصريح کرد: پايگاه استکبار ستيزی، نظام اسلامی است و اين نظام اسلامی است که خار در چشم آمريکا واستخوان در گلوی اوست.
آيت الله سيداحمد خاتمی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به بزرگداشت سالروز ۱۳ آبان، اظهار داشت: روز ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار ناميده شده است، اين نام نامی مناسب برای همايش سالانه ابراز تنفر از آمريکاست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با تاکيد براين حقيقت که استکبارستيزی جزء فرهنگ دينی ما است،عنوان کرد: کلمه طيبه "لااله الا الله" در حقيقت جلوه استکبار ستيزی ودرکنارش دلدادگی به خداوند است، اين فرهنگ را امام راحل عظيم الشان به ملت ما آموخت که بحمدالله يک نسل با اين فرهنگ خو گرفته اند بطوری که برای نسل بعد از انقلاب شعار "مرگ برآمريکا" شعاری نهادينه، شده است.

اين عضو مجلس خبرگان رهبری با بيان اينکه به ياری خداوند متعال، فردا نيز ايران اسلامی جلوه های باشکوهی از استکبارستيزی را به نمايش خواهد گذاشت، گفت: مردم شريف ايران با اجتماع دشمن شکنشان در روز ۱۳ آبان بار ديگر ابراز خواهند کرد که اهل کنار آمدن و مذاکره با دولتی که جز خوی استکباری ندارد، نخواهند بود.

وی خط ملت که توسط رهبر بزرگوار انقلاب ترسيم شده است را خط نفی مذاکره با آمريکا دانست ودر عين حال تصريح کرد: البته اين مسئله تازمانی است که آنان با خلق وخوی استکباری زندگی می کنند.

آيت الله خاتمی خاطرنشان کرد: از سويی ديگر مردم ما در راهپيمايی با شکوه خود بر اين باور دوباره تاکيد خواهند کرد که پايگاه استکبارستيزی، نظام اسلامی است و اين نظام اسلامی است که خار در چشم آمريکا واستخوان در گلوی اوست.

وی با بيان اينکه به فضل خدای متعال در اجتماع بزرگ فردا مردم ما بار ديگر جواب نفی به ساختار شکنانی می دهند که با تضعيف نظام اسلامی آب به آسيای آمريکا می ريزند، گفت: ملت بزرگ ايران اسلامی به اين افراد اعلام خواهند کرد که در اين هدف ناکام خواهند ماند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016