پنجشنبه 14 آبان 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی پرويز و سهيل محمدی، دو دانشجوی دانشگاه خواجه نصير به دليل اعتراض به صفارهرندی بازداشت شدند، اميرکبير

علی پرويز و سهيل محمدی ۲ دانشجوی دانشگاه خواجه نصيرالدين طوسی سه شنبه شب بازداشت شدند.

به گزارش خبرنامه اميرکبير ماموران وزارت اطلاعات با حمله به خانه های اين دانشجويان ضمن ضبط وسايل شخصی آنها اين ۲ دو دانشجو را منتقل کرده اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اعتراض دانشجويان دانشگاه خواجه نصير به صفارهرندی وزير پيشين ارشاد و از کودتاچيان دليل بازداشت اين دانشجويان ذکر شده است.

لازم به يادآوری است روز يکشنبه پس از حضور صفار هرندی در دانشگاه خواجه نصير دانشجويان اين دانشگاه به شدت به وی اعتراض کردند. دانشجويان با سر دادن شعارهای مختلف خواستار صفارهرندی شدند. دانشجويان اين دانشگاه به نشانه اعتراض به صفارهرندی کفش های خود را در دست گرفته و پشت به وی سرود ياردبستانی خواندند.

گرچه آن روز صفارهرندی به دليل اعتراض دانشجويان نتوانست سخنرانی خود را به پايان برساند اما خبرگزاری دروغ پرداز فارس و سايت رجا برای پوشش بر اين اعتراض، دانشجويان را تعدادی قليل گزارش کرده و نوشتند که صفارهرندی سخنرانی خود را به خوبی به پايان رسانده و برخوردی با دانشجويان نداشته است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016