دوشنبه 18 آبان 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فارس: تعداد نمايندگان شاکی موسوی به ۱۴۴ نفر افزايش يافت

خبرگزاری فارس: با امضای برخی حاميان ديروز موسوی در مجلس و برخی از اعضای هيئت رئيسه، نمايندگان شکايت کننده از موسوی به ۱۴۴ نفر رسيدند.

حجت‌الاسلام و المسلمين حميد رسائی نماينده مردم تهران و عضو فراکسيون اصولگرايان مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس آخرين وضعيت شکايت ۱۰۰ نماينده از موسوی را تشريح کرد.

* هنوز نمايندگان زيادی برای شکايت از موسوی مراجعه می‌کنند

وی افزود: نمايندگان شکايت‌کننده از موسوی همچنان در پيگيری شکايت خود از وی مصر هستند و هنوز نيز نمايندگان زيادی برای امضای شکايت از موسوی به ما مراجعه می‌کنند.
وی تاکيد کرد که اساساً‌ جمع‌آوری امضا برای اين شکايت نامه برخلاف نامه‌های ديگر که معمولا تهيه‌کنندگان آن برای جمع‌آوری امضا، به تک تک نمايندگان مراجعه می‌کنند، در اين موضوع به دليل آنکه اعتقادی بود از همان ابتدا، نمايندگان برای امضا مراجعه می‌کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


* روند رو به افزايش امضای نمايندگان برای شکايت از موسوی

رسايی با اشاره به روند رو به افزايش شکايت نمايندگان از موسوی، تصريح کرد: در مرحله اول نامه شکايت از موسوی را حدود ۱۰۰ نماينده امضاء کردند و پس از انتشار اين خبر به دليل آنکه قبل از تعطيلات نمايندگان بود، تقريبا ۱۰ امضای ديگر به آن اضافه شد و پس از تعطيلات مجلس در هفته گذشته امضای شکايت از موسوی به حدود ۱۳۰امضا رسيد.
نماينده مردم تهران در خانه ملت هم چنين از افزايش تعداد نمايندگان امضاکننده شکايت از موسوی به ۱۴۴ نفر در حال حاضر خبر داد.

* امضای شکايت از موسوی به اعضای هيئت رئيسه مجلس هم رسيد

وی با اشاره به اينکه در بين امضاءکنندگان شکايت از موسوی از گرايشات مختلف در مجلس وجود دارند، خاطرنشان کرد: در ميان نمايندگان امضاءکننده شکايت از موسوی از اعضای هيئت رئيسه و نيز از نمايندگان حامی موسوی در ايام انتخابات به چشم می‌خورد.

* حاميان ديروز موسوی در مجلس شاکيان امروز وی شده‌اند

رسايی در تبيين چرايی امضای شکايت از موسوی توسط برخی حاميان او در مجلس، افزود: برخی از نمايندگان حامی موسوی که هم اکنون نامه شکايت از او را امضا کرده‌اند معتقدند که در ايام انتخابات برداشت ديگری از موسوی داشته‌اند اما در حوادث پس از انتخابات به ويژه حوادث روز قدس و ۱۳ آبان و بيانيه‌های موسوی، به هيچ وجه مورد تاييد آنها نيست به همين دليل برخی حاميان ديروز موسوی در مجلس به شاکيان امروز وی تبديل شده‌اند.
عضو شورای مرکزی فراکسيون انقلاب اسلامی مجلس در ادامه با بيان اينکه روند امضای شکايت‌نامه از موسوی هنوز هم در ميان نمايندگان ادامه دارد، اضافه کرد که امضاهای جديد نمايندگان برای شکايت از موسوی را تحويل دستگاه قضايی خواهيم داد تا بدين موضوع با جديت پيگيری کنند.
وی اين موضوع را هم اضافه کرد که دستگاه قضايی به نفسه به دنبال اجرای عدالت است و هيچ اراده‌ای برای فراموشی برخورد با عوامل ريز و درشت اغتشاشات و قانو گريزان ديده نمی‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016