سه شنبه 26 آبان 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ادامه بحث در مجلس در رابطه با اعدام احسان فتاحيان؛ يک نماينده: هيچ ابهامی وجود ندارد دستگاه قضايی با اقتدار برخورد کرد، ايلنا

باهنر: صدا و سيما در اين مورد اطلاع‌رسانی کند


ايلنا: در جلسه علنی امروز (سه شنبه) نماينده بم در تذکری آيين نامه ای با استناد به ماده ۲۳ بند ۱۱ گفت: يکی از ناطقان از يکی از اعضای گروهک منحله، جانی و قاتل پژاک نام بردند و گفتند در اعدامش شبهه و ابهام وجود دارد و اين موضوعی است که راديوهای بيگانه به آن پرداخته و آنرا دامن زدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار پارلمانی ايلنا موسی غضنفر آبادی افزود: قابل توجه ملت ايران و نمايندگان که بدانند در مورد فردی که نام برده شد و اعدام شد هيچ ابهامی وجود ندارد و دستگاه قضايی با اقتدار برخورد کرده و بدون مدنظر قرار دادن فرد، گروه و مذهب، محاکمه را به طور دقيق و صريح انجام داده است.
وی تصريح کرد: نبايد حرفهايی که راديو بيگانه می‌زدند را تکرار کنيم و بايد مراقب باشيم تا به بهانه اقليت‌ها، اختلافی ايجاد نکنند. تا به حال در کنار هم بسيار رفيقانه زندگی کرديم و بايد قدر اين اتحاد و انسجام را بدانيم.
غضنفرآبادی تاکيد کرد: کسانی که از اين قدرت نظام در خارج به وحشت افتادند و حرف های ياوه ای را می زنند به سزای اعمال خود خواهند رسيد و ملت ايران قدرتمند‌تر از اين حرف ها است که بخواهد برای اعدام يک فرد جانی، از هدف خود کوتاه بيايد.
باهنر که رياست جلسه را برعهده داشت در پاسخ به تذکر غضنفرآبادی گفت: بنده اين برداشت از سخنان آقای عثمانی نداشتم که بخواهند حمايت کنند بلکه خواست ايشان اين بود که برای مردم مساله يک مقدار بيشتر روشن و تبيين شود.
باهنر تاکيد کرد: مواضع آقای عثمانی روشن است اما شايد بهتر بود اين مسايل را از طريق مراجع مربوطه پيگيری می کردند و غير از تريبون مجلس، مثلا می خواستند که اين موضوع از طريق رسانه ملی هم تبيين شود.
وی افزود: بعضی افراد احساس می‌کنند که خود ايشان هم ابهام دارند، نه آقای عثمانی ابهامی ندارند و درخواستش اين بود که رسانه ملی و مسوولين اين مساله را بيشتر روشن کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016