جمعه 29 آبان 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

عضو کميسيون سياست داخلی: پزشک کهريزک خودکشی کرده؛ مدارک لازم نيز موجود است، ايلنا

- دلايل خودکشی پزشک کهريزک با حضور مسئولان دادستانی تهران و دادستانی کل کشور در کميسيون سياست داخلی و امور شوراها بررسی می‌شود
- در يکی از موارد اخير در لواسان و قيام‌دشت اصلا موضوع تجاوز به عنف صحت نداشته است


ايلنا: عضو کميسيون سياست داخلی و امور شوراهای مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه اين کميسيون با حضور برخی مسوولين کشور برای بررسی فجايح قيامدشت و لواسان، گفت: در اين جلسه، صادقی معاون امنيتی وزير کشور و سردار جعفری رئيس پليس آگاهی، حضور داشتند و به سوالات نمايندگان پاسخ دادند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ولی اسماعيلی نماينده گرمی، در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا، خاطرنشان کرد: آمار ارائه داده شده از سوی مسوولين، نشان‌دهنده کاهش آمار جرم‌هايی با اين شکل است. اما رسانه‌ها اين موارد را پررنگ‌تر جلوه می‌دهند.
به گفته وی نمايندگان در اين جلسه از مسوولين پرسيدند که چرا چنين اطلاعاتی بايد از مجموعه قضايی عبور کرده و به دست خبرنگاران برسد؟ اين در حالی است که دو مورد ذکر شده اخير، بازتاب بسيار گسترده‌ای داشت. به طوريکه رئيس مجلس و رئيس قوه قضائيه در آن مورد هشدار دادند.
نماينده مردم گرمی يادآور شد: با بررسی‌های انجام شده مشخص شد که در يکی از موارد اصلا موضوع تجاوز به عنف صحت نداشته است اما رسانه‌ها اين موضوع را پررنگ کرده‌اند.
وی با اشاره به بررسی مساله مرگ مشکوک پزشک کهريزک در همين جلسه، افزود: در حاشيه اين جلسه اين موضوع نيز مطرح شد و مسوولين اعلام کردند که اين پزشک خودکشی کرده و اسناد و مدارک لازم نيز موجود است.
عضو شورای مرکزی فراکسيون اصولگرايان مجلس اذعان داشت: در حال حاضر دلايل خودکشی اين فرد نيز در حال بررسی است.
وی در پايان گفت: کميسيون سياست داخلی و امور شوراها اين مسائل را پيگيری خواهد کرد و در نظر دارد از ديگر مسوولين همچون دادستان تهران و دادستان کل کشور برای حضور در اين کميسيون دعوت کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016