جمعه 29 آبان 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تماشاگران تراکتورسازی، بيشتر از استقبال کنندگان احمدی نژاد ۲۴ ميليونی! تغيير

به گزارش تغيير ، احمدی نژاد که تبريز را بعنوان دومين سفر استانی خود انتخاب نموده است ، درحالی با استقبال سرد مردم تبريز روبرو شد که پيش تر دبير ستاد مردمی استقبال از احمدی نژاد از ساماندهی يکصد هزار نفر از اقشار مختلف مردم تبريز برای استقبال از او خبر داد. غلامرضا آفريده بعد از ظهر چهارشنبه به خبرنگاران گفت: تشکل های مردمی تبريز با هدف استقبال با شکوه از احمدی نژاد اقدام به اين ساماندهی کرده اند. وی همچنين اظهار داشت:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


راه اندازی ۳۰ کاروان خودرويی، ۲۰ ايستگاه صلواتی و نصب ده ها اقلام تبليغی در مسير استقبال از ديگر اقدامات ستاد مردمی استقبال از احمدی تژاد در تبريز است. اما با اين حال و حتی با عملی شدن تمامی تدارکات انديشيده شده ، استقبال سرد هموطنان تبريزی از رئيس دولت کودتا ، نمايانگر بی اهميت بودن حضور اين رئيس دولت به يک شهر بزرگ می باشد .

همچنين حضور وی در اين شهر با تدابير شديد امنيتی همراه بود . بطوری که از شب قبل سرويس اينترنت کاملا قطع شده بود و هنگام حضور وی در اطراف وی نيرويهای نظامی و انتظامی بخوبی قابل مشاهده بود و سطح شهر با صدها بنر و پلاکارد که هزينه‌های بالايی را متوجه شهرداری و ادارات و سازمان‌های دولتی می‌کند‌، پر شده بود و مدارس و ادارت به سازماندهی دانش‌آموزان و کارمندان برای حضور و استقبال از رئيس دولت پرداخته بودند‌، تا آنجا که کادر برخی بيمارستان‌ها خبر از فشار بر پزشکان و کادر درمانی بيمارستان‌ها و مراکز درمانی برای حضور در سخنرانی محمود احمدی‌نژاد می‌دادند.

صداوسيمای دولت هم که تصاوير را بصورت زنده پخش می کرد و نمايش نماهای بسته و کلوز آپ از ويژگی های بارز تصوير برداری دوربين های صدا و سيما بود .، صندلی های خالی ورزشگاه بخوبی مشاهده می شد و تمامی جمعيت حاضر در مرکز ورزشگاه و روی چمن متمرکز شده بودند . به گزارش شاهدان عينی ، درحالی که از حدود ساعت ۳ بعدازظهر شبکه استانی آذربايجان دست به دامن تصاوير آرشيوی سال های قبل برای کشاندن مردم تبريز برای استقبال از احمدی نژآد شده بود ، اما با اين حال استقبال از رئيس دولت سرد تر از هوای شهر تبريز بود و احتمالا تمامی استقبال کنندگان عصرانه و شام را مهمان احمدی نژاد باشند

همچنين به گفته اين شاهد عينی اگر مسئولان از قبل اعلام می کردند که تيم تراکتورسازی قرار است در اين ورزشگاه يک تمرين نرمشی انجام دهند ، جمعيت حاضر حدود دو برابر جمعيت استقبال کننده از محمود احمدی نژاد می بود .


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016