سه شنبه 3 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فدائيان خلق (اکثريت): دستبرد به حريم شخصی خانم شيرين عبادی را محکوم می کنيم!

در گزارش‏ها آمده است عوامل حکومت ايران در اقدامی غيرقانونی، حساب‏های بانکی خانم شيرين عبادی و خانواده ايشان را مسدود کرده و حتی به صندوق بانکی حاوی اسناد شخصی خانم عبادی دستبرد زده‏اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ما اين اقدام وقيحانه را نشانه ضعف حکومتی می‏دانيم که در انظار همه جهانيان رسوا شده است. حکام مستبد ايران، می خواهند از چهره‏های سرشناس جامعه مدنی ايران انتقام شخصی بگيرند، چرا که نتوانسته اند اين جامعه را در چارچوب تنگی که برايش نهاده‏اند محصور کنند. امروز ديگر اين گونه تعرض‏ها به افراد، قادر نيست موج ميليونی اعتراض به خودکامگی و ستم را مهار کند.
ما از حقوق انسانی خانم عبادی و خانواده ايشان و نيز از اقدام ايشان در افشای اقدامات اخير حکومت پشتيبانی می کنيم و از ساير قربانيان خودسری‏های حکومت نيز می‏خواهيم به بهترين شيوه مقابله با اين اقدامات غيرقانونی متوسل شوند که همان فرا خواندن همبستگی ملی و جهانی عليه اين تعرض‏هاست. پاسخ کسانی که می‏خواهند سکوت گورستانی را به ايران باز گردانند، فرياد اعتراض طنين افکن در سراسر پهنه ايران و جهان است.

هيئت سياسی ـ اجرايی سازمان فدائيان خلق ايران (اکثريت)
۲ آذر ۱۳۸۸ (۲۴ نوامبر ۲۰۰۹)


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016