دوشنبه 9 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

استاندار تهران: تمهيدات امنيتی برای ۱۶ آذر اتخاذ نشده است، ايلنا

* آنچه که در داخل دانشکده‌ها و دانشگاه‌ها برگزار می‌شود، مسوولين آموزش عالی و روسای دانشگاه‌ها در مورد آن اقدام می‌کنند و آنچه که مربوط به خارج از دانشگاه است قطعا بايد از مجاری قانونی و فرمانداری تقاضای مجوز شود


ايلنا:استاندار تهران گفت:برای ۱۶ آذر تمهيدات امنيتی اتخاذ نشده است.
به گزارش خبرنگار ايلنا،مرتضی تمدن در حاشيه مراسم هفت علی کردان در جمع خبرنگاران در پاسخ به اين پرسش که آيا از سوی گروه‌ها و جريان‌های سياسی درخواست مجوزی برای برگزاری تجمع در روز ۱۶ آذر شده است، گفت: ‌تاکنون رسما درخواستی برای برگزاری تجمع نشده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ادامه داد: آنچه که در داخل دانشکده‌ها و دانشگاه‌ها برگزار می‌شود، مسوولين آموزش عالی و روسای دانشگاه‌ها در مورد آن اقدام می‌کنند و آنچه که مربوط به خارج از دانشگاه است قطعا بايد از مجاری قانونی و فرمانداری تقاضای مجوز شود و تا اين لحظه هيچ تقاضايی از سوی گروه‌ها و جريان‌ها نشده است.

تمدن تصريح کرد: برای برگزاری مراسم ۱۶ آذر در مکان‌های عمومی بايد دلايلی از سوی گروه‌ها و جريان‌ها وجود داشته باشند که بتوانند مجوز اخذ کنند و اگر دلايل کافی باشد، ما بنابر قانون عمل می‌کنيم.
استاندار تهران تاکيد کرد: جريان‌های فرصت‌طلب و رانده شده تلاش خواهند کرد مانند گذشته بر موج برنامه‌هايی که مردم و جريانات همراه با نظام انقلابی دارند سوار شده و خود را نشانده و ايجاد مزاحمت کنند که به آنها توصيه می‌کنم که خود را با مردم، انقلاب، نظام و رهبری تطبيق داده و اجازه دهند فضای جامعه فضای همدلی، اتحاد، کار و تلاش باشد و با ايجاد حاشيه‌سازی و با غوغاهای بی‌حاصل و با تمکين افرادی که خير و صلاح انقلاب کشور را نمی‌خواهند، اجازه ندهند فضای کشور آسيب ببينند.
تمدن با بيان اينکه ۱۶ آذر روز ضد استکباری جنبش دانشجويی است، اظهار داشت: امروز هم می‌بينيم آمريکا از حيوانيت خود دست برنداشته، به همين دليل ما بايد صفوف خود را مرتب کرده و در کنار دانشجويان عدالت‌خواه که خواهان عزت نظام هستند، بايستيم و بر سر آمريکا و زياده‌خواهان فرياد بکشيم.
وی تصريح کرد: شورای تامين استان تمهيدات امنيتی برای ۱۶ آذر پيش‌بينی نکرده، مگر اين که احساس کنيم برخی به دنبال سلب آسايش و امنيت مردم هستند.
استاندار تهران تصريح کرد: در روز ۱۶ آذر تمهيدات امنيتی و اقداماتی که موجب ايجاد فضای امنيتی در شهر شود، لازم نمی‌بينيم و ما نيز در کنار صفوف دانشجويان، خون شهدا را پاس خواهيم داشت و اميدواريم هيچ اتفاقی هم نيفتاد که به اين مراسم معنوی لطمه وارد شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016