دوشنبه 9 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ژيلا بنی‌يعقوب، امروز برای سومين هفته متوالی موفق به ملاقات با همسرش نشد، کميته گزارشگران حقوق بشر

کميته گزارشگران حقوق بشر- بهمن احمدی‌امويی، روزنامه‌نگار زندانی که از تاريخ ۲۵ آبان‌ماه به سلول انفرادی منتقل شده ، در اين مدت از حق ملاقات با همسرش محروم بوده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بنی‌يعقوب می‌گويد:" امروز در مراجعه‌ای که به زندان داشتم، متوجه شدم که تاريخ انتقال بهمن به سلول انفرادی در کامپيوتر زندان، اول آذر ثبت شده است. درحالی ‌که او در روز ۲۵ آبان به سلول انفرادی انتقال يافت. و با احتساب تنبيه ۲۰ روزه برای وی، او تا روز دادگاهش يعنی ۲۱ آذرماه در سلول انفرادی خواهد ماند."

ژيلا بنی‌يعقوب در حالی که به شدت نسبت به ادامه نگه داری همسرش در سلول انفرادی معترض است، می‌گويد:" نمی‌دانم دليل تغيير تاريخ چه بوده؟ اما از آقای دادستان سوال می‌کنم که چرا اجازه می‌دهد در مجموعه تحت مديريت ايشان، چنين اعمال غيرقانونی اتفاق بيفتد. و برای آزار و اذيت بيشتر متهم و خانواده‌اش، واقعيت‌ها جعل شود.؟"

بهمن احمدی‌امويی، در شام‌گاه ۳۰ خردادماه در منزلش بازداشت شد. وی در مدت بازداشت خود به مدت ۶۵ روز در سلول انفرادی نگه‌داری شد و پس از حدود ۵ ماه بازداشت در بند ۲۰۹ و ۲۴۰ به بند عمومی ۳۵۰ انتقال يافت.

روز ۲۵ آبان، در پی اعتراض زندانيان سياسی به محدوديت‌های ايجاد شده برای تماس تلفنی، وی در يک اقدام تنبيهی از سوی مسئولان زندان به سلول انفرادی انتقال يافت. از آن تاريخ تاکنون نسبت به وضعيت او هيچ‌گونه اطلاعی وجود ندارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016