سه شنبه 10 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سخنگوی وزارت امور خارجه: مسکو بايد درباره رای به قطعنامه عليه ايران پاسخگو باشد، مهر

سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به آشنايی کامل روسيه با ماهيت برنامه هسته ای ايران در پی مشورتها و گفتگو های تهران و مسکو ، اقدام روسيه در دادن رای مثبت به قطعنامه غير عادلانه اخير شورای حکام در مورد برنامه صلح آميز هسته ای ايران را سئوال برانگيز خواند و تاکيد کرد که مسکو بايد در اين رابطه پاسخگو باشد .



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رامين مهمانپرست در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص موضع وزارت خارجه در برابر رای مثبت روسيه در شورای حکام اظهار داشت: ما در ارتباط با برنامه صلح آميز هسته ای کشورمان با روسها مشورتها و گفتگوهای منظمی داشته ايم و اين کشور با ماهيت قانونی و صلح آميز اين فعاليتها کاملا آشنا است.

وی افزود: با توجه به اين شناخت و آگاهی روسها و همچنين منطق روشن و شفاف جمهوری اسلامی ايران در خصوص حق قانونی و مشروع کشورمان در برخورداری از فن آوری هسته ای صلح آميز، اقدام اخير روسيه سئوال برانگيز است و اين کشور بايد پاسخگو باشد که دليل اين اقدام چيست و مواضع خود را روشن و شفاف نمايد.

مهمانپرست با ابراز تاسف از اين گونه اقدامات که به اعتبار شورای حکام لطمه وارد می سازد، ابراز اميدواری کرد: کشورهايی که با رای ناعادلانه و تبعيض آميز خود نهادهای بين المللی را تضعيف می کنند، يک بار ديگر در مورد تصميم نادرست خود انديشه و بررسی نمايند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016