سه شنبه 10 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دلايل حضورنيافتن احمدی‌نژاد و هاشمی رفسنجانی در همايش "شکرانه اتحاد"، ايسنا

معاون پارلمانی نهاد رياست‌جمهوری علت عدم حضور رييس‌جمهور در همايش «شکرانه اتحاد» در مجلس را انجام يک مصاحبه خارجی که زمان آن از پيش تعيين‌ شده بود، خواند.

حجت‌الاسلام مسعودپور در گفت‌وگو با ايسنا، افزود: آقای رييس‌جمهور از مدت‌ها قبل در اين ساعت يک مصاحبه زنده بين‌المللی داشته‌اند و وقت اين مصاحبه از قبل مشخص شده بود؛ در واقع امکان تغيير و جابه‌جايی وقت وجود نداشت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ادامه داد: البته در اين ارتباط يک سری ناهماهنگی‌هايی نيز وجود داشت و اگر هماهنگی‌ها بيشتر بود، رييس‌جمهور می توانستند زمان مصاحبه را جابه‌جا و در اين مراسم حضور پيدا کنند.

مسعودپور تاکيد کرد که رييس‌جمهور علاقه‌مند بود در اين جلسه حضور داشته باشد.

همچنين مسوول دفتر آيت‌الله هاشمی رفسنجانی درباره علت حضورنيافتن وی در مراسم «شکرانه اتحاد» در مجلس گفت: دعوت‌نامه روز گذشته حدود ظهر در مجمع تشخيص مصلحت نظام واصل شد و با توجه به اين‌که برنامه‌های آقای هاشمی از يک هفته قبل تعيين و ابلاغ می‌شود، امکان تغيير در برنامه وجود نداشت.

محمد هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا افزود: روز گذشته پس از آن که نامه‌ مجلس به مجمع واصل شد، به آقای لاريجانی رييس محترم مجلس شورای اسلامی نامه‌ای نوشتيم و ضمن تشکر از ايشان اين موضوع را تبيين کرديم به دليل آن که نامه امروز به مجمع رسيده و برنامه‌های آقای هاشمی از يک هفته قبل تعيين می‌شود، امکان حضور آقای هاشمی در مراسم روز مجلس وجود ندارد.

هاشمی هم‌چنين تاکيد کرد: عدم حضور آقای هاشمی در مجلس هيچ جنبه‌ی سياسی ندارد و فقط محدوديت در زمان مطرح بوده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016