چهارشنبه 11 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فرمانده انتظامی تهران بزرگ: پليس اجازه ايجاد ناامنی در روز ۱۶ آذر را نمی‌دهد، ايسنا

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اين که پليس اجازه ايجاد ناامنی را در روز ۱۶ آذر نمی‌دهد، تاکيد کرد که حضور مامواران پليس در اين روز مانند سال‌های گذشته است.

سردار رجب‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، در رابطه با تمهيدات پليس برای مراسم ۱۶ آذر ماه، اظهار کرد:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


روز ۱۶ آذر روز مبارزه با استکبار جهانی است که همه دانشگاه‌ها آماده اجرای مطلوب مراسم اين روز هستند و پليس هم آمادگی تامين امنيت دانشگاه‌ها را دارد.

وی با اشاره به اين که بحث به کارگيری نيروهای پليس در اين روز نسبت به سال‌های گذشته تفاوتی ندارد، ادامه داد: هر جايی که بخواهد ناامنی وجود داشته باشد، پليس در آن نقطه حضور خواهد داشت و اجازه ناامنی را نمی‌دهد.

وی با اشاره به اين که هر جايی که لازم باشد، پليس حضور خواهد يافت، تاکيد کرد: در ۱۶ آذر خبر خاصی نخواهد بود و هيچ مشکلی در اين رابطه وجود ندارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016