پنجشنبه 12 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اطلاعيه فرماندهی انتظامی تهران: با تجمعات غيرقانونی ۱۶ آذر برخورد می‌کنيم، فارس

خبرگزاری فارس: فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با صدور اطلاعيه‌ای اعلام کرد: پليس با هرگونه تجمع يا مراسم خارج از محل‌های پيش‌بينی شده در روز ۱۶ آذر برخورد می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ به نقل از پايگاه اطلاع‌رسانی پليس، فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با صدور اطلاعيه‌ای ضمن تبريک روز دانشجو و گراميداشت ۱۶ آذر به عنوان نماد استکبار ستيزی ملت ايران عنوان کرد: مراسم اين روز تنها در مراکز دانشگاهی و آموزش عالی و با مجوز وزارت علوم، تحقيقات و فن‌آوری برگزار خواهد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در اين اطلاعيه آمده است بر همين اساس از اساتيد و دانشجويان گرامی انتظار می‌رود با درک شرايط حساس کنونی از هرگونه سوء استفاده احتمالی از اين مراسم جلوگيری کرده و با مأموران پرتلاش نيروی انتظامی همکاری لازم را داشته باشند.

همچنين آمده است بديهی است، هرگونه تجمع يا مراسم خارج از محل‌های پيش‌بينی شده غيرقانونی تلقی خواهد شد و فرماندهی انتظامی تهران بزرگ براساس وظيفه قانونی خود اقدام لازم را انجام می‌دهد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016