چهارشنبه 18 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مرخصی ۱۰ روزه کيوان صميمی، صميمی از روحيه بسيار خوبی برخوردار است

طبق خبر دريافتی، در پی موافقت قاضی شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب با مرخصی ۱۰ روزه کيوان صميمی، اين زندانی سياسی و فعال ملی-مذهبی از زندان آزاد شد.
صميمی يک روز پس از انتخابات ۲۲ خرداد ماه در منزل خود توسط نيروهای اطلاعاتی دستگير و ۱۷۸ روز در بند ۲۰۹ اوين در بازداشت موقت بوده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مديرمسئول مجله توقيف شده نامه و سردبير سايت مسدود شده خرابات در شرايطی مرخصی ۱۰ روزه خود را آغاز ميکند که مسئولين شرط اعطای اين مرخصی را عدم مصاحبه او با رسانه ها عنوان کرده اند.
صميمی عضو شورای ملی صلح، کميته پيگيری يازداشتهای خودسرانه،کميته حمايت از حقوق شهروندی و از زندانيان سياسی با سابقه زمان شاه ميباشد.
در طول بازداشت وی در کنار اخباری مانند ضرب و شتم و اعمال انواع فشارها جهت گرفتن اعتراف، خبرهايی مبنی بر مقاومت و روحيه عالی اين فعال حقوق بشر و حتی روحيه بخشی او به ديگر زندانيان شنيده ميشد.
اکنون نيز نزديکان صميمی، شرايط روحی ايشان را بسيار خوب توصيف کرده اند تا جايی که شنيده شده وی پس از آزادی حتی پيش از رفتن به منزل، ابتدا جهت صرف غذا خود را در يک کله پزی مهمان کرده است!


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016