یکشنبه 22 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وکيل مدافع سعيد ليلاز از ابلاغ حکم موکلش خبر داد، ايسنا

وکيل مدافع سعيد ليلاز با اعلام خبر ابلاغ حکم موکلش، گفت: در مهلت قانونی نسبت به حکم صادره اعتراض خواهيم کرد.

محمود عليزاده طباطبايی در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی ايسنا، با بيان اين مطلب، در تشريح اتهامات موکلش، تصريح کرد: مقاله‌های اقتصادی موکل از اوايل دهه‌ ۸۰ تاکنون مبنای اتهام تبليغ عليه نظام قرار گرفته که از اين بابت به يکسال حبس محکوم شده و همچنين شرکت در راهپيمايی ۲۵ خرداد ماه مبنای اتهام اخلال در نظم قرار گرفته که به يکسال حبس محکوم شده‌ است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ادامه داد: اظهاراتی از موکل به عنوان توهين به مسوولان قلمداد شده که برای وی دو سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق در نظر گرفته شده و جلساتی که به عنوان يک اقتصاددان و روزنامه‌نگار با کارشناسان سفارتخانه‌های مختلف داشته مبنای اتهام اجتماع و تبانی برای اقدام عليه امنيت قرار گرفته و از اين بابت به پنج سال حبس محکوم شده است.

وکيل مدافع سعيد ليلاز، با بيان اين‌که در مهلت قانونی به حکم صادره اعتراض می‌کنيم، افزود: طی ملاقاتی که امروز با موکل داشتم وی از مصاديقی که به عنوان عمل مجرمانه در حکم صادره ذکر شده تعجب کرده و اتهام توهين به مسوولان را قبول نداشته و فقط در مورد انتقادات اقتصادی بر روی حرف خود بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016