دوشنبه 7 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نحوه به شهادت رسيدن سيدعلی موسوی حبيبی، خواهرزاده ميرحسين موسوی، خبری از محسن مخملباف (همراه با عکس)


سيدعلی موسوی حبيبی و ميرحسين موسوی

سيدعلی موسوی حبيبی از چندين روز قبل تلفنی بارها تهديد به قتل شده است. خانواده او از اين تهديدها با خبر بوده اند و برايش ابراز نگرانی می کرده اند.
امروز "عاشورا" يک پاترول جلوی در خانه آن ها ابتدا چندين نفر را جلوی چشم سيد علی موسوی زير می گيرد، بعد از درون پاترول ۵ نفر از نيروهای امنتی پياده می شوند و يکی از آن ها از نزديک ترين فاصله با کلت به سينه سيد علی موسوی شليک می کند طوری که گلوله از پشت او خارج می شود. بعد آن ۵ نفر با پاترول سراسيمه می گريزند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


برادر زن سيد علی او را به بيمارستان می رساند اما قبل از آن که سيد علی موسوی به بيمارستان برسد به شهادت نائل می شود.
امشب نيروهای امنتی به بيمارستان رفته اند و گفته اند جسد سيد علی موسوی را با خود به پزشکی قانونی کهريزک می بريم.



و خانواده شهيد را تهديد کرده اند که حق برگزاری مراسم را ندارند. (احتمال آن وجود دارد که شبانه پيکر او را مخفيانه به خاک بسپارند تا مانع از مراسم تدفين او شوند.)
سيد علی موسوی ۴۳ سال داشته است و پدر ۲ فرزند است. او صاحب يک دختر ۱۷ ساله و يک پسر ۷ ساله است. ابراهيم موسوی برادر او پيش از اين در جنگ شهيد شده است.
خانواده شهيد موسوی معتقدند اين يک ترور از قبل طراحی شده است برای فشار آوردن به مهندس ميرحسين موسوی و فاميل او.
از آنجا که حکومت پيکر شهدای عاشورا را برای جلوگيری از مراسم تدفين ربوده است، مردم ايران در هر کجا مراسم بزرگداشت شهدای ربوده شده عاشورای امسال را در خيابان ها برگزار خواهند کرد. در همان محورهای عاشورا.
عکس حاضر مربوط است به سيد علی موسوی و دايی اش (مهندس ميرحسين موسوی) که روز جمعه يک هفته قبل از روز قدس امسال گرفته شده است.

محسن مخملباف
يکشنبه عاشورای ۸۸


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016