سه شنبه 8 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اطلاعيه شيرين عبادی درباره بازداشت خواهرش، جرس

خواهر شيرين عبادی ساعت ۹ شب توسط ۴ نفر از مأمورين وزارت اطلاعات در منزل خود دستگيير شد

جنبش راه سبز (جرس): شيرين عبادی، برنده جايزه صلح نوبل با انتشار اطلاعيه ای از بازداشت خواهرش خبر داد.

متن اطلاعيه شيرين عبادی بدين شرح است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بدين وسيله به اطلاع ميرسانم که خواهر اينجانب به نام دکتر نوشين عبادی، استاد دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد تهران ساعت ۹ شب مورخ ۲۸ دسامبر ۲۰۰۹ توسط ۴ نفر از مأمورين وزارت اطلاعات در منزل خود دستگير و به زندان ارسال شده است. از محل بازداشت او و علت دستگيری خبری ندارم.
لازم به ذکر است که در دو ماه گذشته چند بار وی از سوی وزارت اطلاعات احضار شده بود و به او گفته بودند که مرا قانع کند از فعاليتهای حقوق بشری خود دست بکشم و ضمنا به او گفته بودند که بايستی منزل خود را که در مجاورت آپارتمان اينجانب ميباشد تخليه نمايد و او را تهديد به بازداشت کرده بودند و گفته بودند در صورتی که من به فعاليتهای حقوق بشری خود ادامه دهم و او منزل خود را عوض نکند او را دستگير خواهند کرد. در ابتدا اين مساله را شوخی ميپنداشتم اما متاسفانه مأمورين مذکور در گفتار خود ثابت بودند و بالاخره ايشان را در ساعت ۹ شب مورخ ۲۸ دسامبر دستگير کردند. لازم به ياد آوری است که وی خوشبختانه يا متاسفانه هيچ فعاليت حقوق بشری، اجتماعی يا سياسی نداشته و فقط در ارتباط با فعاليت هائی که من در زمينه حقوق بشر انجام داده و ميدهم دستگير شده است و دستگيری او در حقيقت فشار جديدی است برای توقف فعاليتهای حقوق بشری من. لذا بدين وسيله توجه مقامات قضائی را به رفتار غير قانونی مأموران جلب ميکنم. کشور ما در حال حاضر بيش از هر چيز نيازمند آرامشی است که در سايه قانون مندی به دست آيد و هر گونه رفتار فرا قانونی اثرات سوئی خواهد داشت .


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016