جمعه 11 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ایرنا: سردرگمي فتنه گران در واکنش به خروج اضطراری سران خود از تهران

تظاهرات ديروز دهها ميليون ايراني و انتشار خبر خروج برخي سران فتنه از تهران، موجب سردرگمي و انفعال هواداران سياسي آنها شد.

به گزارش ايرنا روز گذشته در حالي که شوک ناشي از حضور دهها ميليون نفر از هموطنان عاشورايي مان در سراسر کشور موجب دلهره و انزواي فتنه گران شده بود، انتشار خبر گريختن بعضي سران فتنه از تهران و اقامت آنها در مناطق شمالي کشور نيز بر حيرت و ترديد هواداران سياسي آنان افزود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


افشاي ماجراي خروج اضطراري سران فتنه از تهران که موجب تزلزل در اراده طرفداران سياسي فتنه گران شد، عوامل آنها را در تهران وادار کرد تا با فريب برخي رسانه ها به تکذيب خبر مذکور و حفظ روحيه هواداران شان بپردازند، اما تاييد غيررسمي اين خبر از سوي منابع دروني خودشان تلاش مذکور را ناکام گذاشت. فتنه گران اينک فقط به عده اي لائيک و ضد انقلاب دل بسته اند تا در چارچوب اهداف ساختارشکنانه خود، به تحرکات ضدامنيتي خويش ادامه دهند.

گزارش ايرنا از ماجراي شمال گردي سران فتنه - که روز سه شنبه و در پي گسترش خشم عمومي ناشي از حوادث تلخ عاشورا ،تهران را به مقصد غرب مازندران ترک کرده بودند – حاکي است حضور يکي از اين سران فتنه در شمال کشور تا عصر امروز نيز ادامه داشت.

خبرهاي تکميلي حاکي است سران فتنه پس از خروج از تهران در يک اقامتگاه تفريحي واقع در شهرک گلسار در سلمان شهر مستقر شدند. اگرچه عصر ديروز يکي از سران فتنه تصميم به بازگشت به تهران را گرفته بود، اما از بازگشت قطعي وي خبري در دست نيست.

براساس اين گزارش به دنبال لو رفتن ماجراي اقامت سران فتنه در شمال کشور، آنها ضمن خاموش کردن تلفن هاي همراه خود، محل اقامت خود را در شهرک گلسار ترک و به مکان ديگري در خيابان هفدهم سلمان شهر نقل مکان کردند که به آقاي دکتر "م" (مدير عامل کارخانه روغن نباتي ...) تعلق دارد.

درباره ساير اقامتگاه هاي تاکتيکي سران فتنه در غرب مازندران فهرستي در دست است که از جمله آنها يک واحد مسکوني در روستاي مارکوه رامسر – متعلق به فرزند يکي از حاميان اصلي اغتشاشگران پس از انتخابات – شناسايي شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016