دوشنبه 14 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بهمن احمدی امويی، روزنامه نگار به هفت سال و چهار ماه حبس تعزيری و ۳۴ ضربه شلاق محکوم شد، کانون زنان ايرانی

کانون زنان ايرانی - بهمن احمدی امويی ، روزنامه نگار و تحليل گر اقتصادی به هفت سال و چهار ماه حبس تعزيری و ۳۴ ضربه شلاق محکوم شد. صبح امروز حکم بدوی اين روزنامه نگار دربند در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب به اين او ابلاغ شد.

دادگاه بهمن احمدی امويی روز شنبه ۲۱ آذر ماه در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب به رياست قاضی پير عباس با حضور اين روزنامه نگار و وکيلش فريده غيرت برگزار شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بهمن احمدی امويی،روزنامه نگار در نيمه شب ۳۰ خرداد ماه در منزل خود به همراه همسرش ژيلا بنی يعقوب دستگير شد و بعد از گذشت شش ماه از بازداشت اولين دادگاه رسيدگی به پرونده اش ۲۱ آذر ماه برگزار و امروز حکمش ابلاغ شد . او همچنان در بند ۳۵۰ زندان اوين به سر می برد.

غيرت وکيل بهمن احمدی ،پيش از اين درباره روند پرونده موکلش تاکيد کرده بود که ۲۰ روز بعد از دستگيری موکلش وثيقه ای برای آزادی موکلش صادر شده بود اما متاسفانه اين قرار وثيقه به مرحله اجرا درنيامد.

وقتی غيرت از برقراری اين وثيقه مطلع شد؛ بارها به دادگاه انقلاب مراجعه کرد اما مسئولان در جواب اظهار داشتند که پرونده موکلش، بهمن احمدی امويی مفقود شده است.

به گفته غيرت با مراجعات متعدد به دادگاه انقلاب همواره با همان جواب يعنی مفقود شدن پرونده مواجه می شدم تا آنکه در اواخر آبان ماه به طور غير منتظره ای اعلام شد پرونده با صدور قرار مجرميت به شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب ارجاع شده است.

فريده غيرت ،وکيل اين روزنامه نگار دربند به زودی برای رويت حکم صادر شده و تقاضای تجديد نظر در حکم به دادگاه انقلاب مراجعه خواهد کرد.

بهمن احمدی امويی،روزنامه نگار اقتصادی سابقه همکاری با تعداد زيادی از روزنامه های اصلاح طلب را داشته است که از آن جمله می توان به دبيری سرويس اقتصادی روزنامه سرمايه اشاره کرد. او مطالب انتقادی زيادی درباره برنامه های اقتصادی دولت نهم در کارنامه کاری خود دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016