جمعه 18 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

زمينه سازی برای صدور حکم اعدام عليه جواد لاری، از بازاريان زندانی، فعالين حقوق بشر و دمکراسی

زندانيان بر اثر شکنجه های وحشيانه می بايست گفته های ديکته شده بازجويان را تکرار کنند. در اين نمايش تلويزيونی به آقای لاری ديکته شده که بگويد در اعتراضات روز عاشورا دستگير شده است. در صورتيکه آقای جواد لاری در روز ۲۵ شهريور ماه با يورش مامورين وزارت اطلاعات به منزل وی توسط سربازجوی وزارت اطلاعات با نام مستعار علوی دستگير شد و به سلولهای انفرادی بند ۲۰۹ زندان اوين منتقل گرديد. آقای لاری قرار است با اتهام واهی محاربه محاکمه شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در روزهای اخير با محارب خواندن جوانان دستگير شده در روز عاشورا و تهديداتی که از مقامات مختلف اين رژيم از رئيس مجلس لاريجانی ،قوۀ قضائيه (رئيسی از اعضای کمسيون مرگ قتل عام زندانيان سياسی سال ۱۳۶۷ ،محسن اژه ای، جعفری دولت آبادی) جنتی و ساير مقامات رژيم مبنی بر اعدام جوانان دستگير شده و زندانيان سياسی در بند تاکيد ميشود زمينه سازی جنايت عليه بشريت را فراهم ميکنند.

بازجويانی که در حال حاضر زندانيان سياسی و دستگير شدگان را تحت شکنجه های جسمی و روحی طاقت فرسا برای گرفتن اعترافات تلويزيونی قرار می دهند عبارتند از، سعيد شيخان سر بازجوی وزارت اطلاعات در بند ۲۰۹، سربازجوی ديگری با نام مستعار علوی که يک آخوند می باشد، فردی با نام مستعار سيد از بازجويان وزارت اطلاعات و تعداد ديگری که همه در پروژه اعتراف گيری تلويزيونی مشغول هستند.

پرونده زندانی سياسی جواد لاری در شعبه ۳ امنيت دادگاه انقلاب و در دست فردی بنام بيگی رئيس اين شعبه می باشد. بيگی در روزهای اخير بطور مستمر در زندان اوين می باشد و بازداشت شده ها را شخصا در بند ۲۰۹ و ساير بند ها همراه با بازجويان سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات مورد بازجوئی قرار می دهد و بر عليه آنها پرونده سازی می کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016