شنبه 19 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مخبر کميته حقيقت ياب: هيچ گزارش از حوادث کهريزک در مجلس قرائت نشده است، ايلنا

* برخی حدس و گمان‌های خود را در قالب گزارش کميته حقيقت‌ياب مجلس منتشر می‌کنند و معلوم نيست چه اصراری به اين امر دارند.


ايلنا: مخبر کميته حقيقت ياب مجلس اظهار داشت: هيچ گزارش از حوادث کهريزک در مجلس قرائت نشده است و شانتاژهای خبری موجود به مصلحت گزارش اين کميته نيست.
کاظم جلالی در گفت‌و‌گو با ايلنا، با انتقاد از مطالبی که بر قرائت گزارش زندان کهريزک در صحن علنی مجلس دلالت دارد گفت:تاکنون هيچ گزارشی در رابطه با حوادث کهريزک از سوی کميته حقيقت‌ياب به مجلس ارايه نشده است و تا زمانی که اين گزارش از تريبون صحن علنی قرائت نشود هيچ مطلبی از گزارش مورد تاييد نيست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود:برخی با شانتاژ خبری به گونه‌ای فضاسازی می‌کنند که نه اخلاقی است و نه به مصلحت گزارش تلقی می‌شود.
مخبر کميته حقيقت ياب مجلس تصريح کرد:برخی حدس و گمان‌های خود را در قالب گزارش اين کميته منتشر می‌کنند و معلوم نيست چه اصراری به اين امر دارند.
وی يا بيان اين مطلب که گزارش مخبر کميته حقيقت ياب مجلس در آينده نزديک از تريبون مجلس قرائت می شود متذکر شد: بايد اجازه داد گزارش کميته ويژه مجلس به صحن علنی مجلس بيايد؛تنها قرائت گزارش در صحن علنی است که به ابهامات موجود پايان می دهد.
گفتنی است: رئيس مجلس ۲۵ خرداد ماه حسن ابوترابی‌فرد، حميد رضا کاتوزيان، عليرضا زاکانی، الياس نادران، علی عباسپور و کاظم جلالی را به عضويت در کميته حقيقت ياب منصوب کرده بود. کميته حقيقت ياب مجلس بعد از حمله عده‌ای ناشناس به کوی دانشگاه و مجتمع مسکونی سبحان درحوادث و اتفاقات اعتراضی نسبت به نتايج انتخابات تشکيل شد و ماموريت شناسايی عوامل حمله کننده به کوی و مجتمع سبحان و همچنين بررسی ابعاد ديگر اين حادثه را بر عهده دارد.
شايان ذکر است طی روزهای اخير گزارشی در سطح رسانه‌های کشور منتشر شد که دال بر قرائت گزارش کميته حقيقت‌ياب مجلس بود که جلالی آن را تکذيب کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016