دوشنبه 21 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سعيدی، نماينده ولی فقيه در سپاه: بدترين نمره برای هر امتی آن است که رهبری امتش از او راضی نباشد، مهر

ساری - خبرگزاری مهر: نماينده ولی فقيه در سپاه پاسداران اظهار داشت: ولايت رمز بقای انقلاب اسلامی است اما حوادث اخير نشان داد برخی افراد خواص ولايت و رهبری را نمی شناسند.
به گزارش خبرنگار مهر در ساری، حجت الاسلام علی سعيدی شامگاه يکشنبه در يادواره سرداران و هزار و ۳۰۰ شهيد شهرستان ساری در مصلی نماز جمعه مرکز مازندران در سخنانی اظهار داشت: با مرور تاريخ ملتها می توان حوادث تلخ و شيرين را تداعی کرد و ديد که رهبری الهی و شريعت آسمانی به عنوان عوامل پيروزی حاکميت دينی بوده و رهبری نقش زيربنايی و عامل اساسی در تحقق حاکميت دينی دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نماينده ولی فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اينکه مهمترين نماد و شاخصه و معيار برای حکومت دينی رهبری الهی است، تصريح کرد: متاسفانه حوادث اخير نشان داد برخی خواص رهبری خود را نشناختند و دشمن شناس نبودند چرا که مقاومت در برابر رهبری خيانت است.

نماينده ولی فقيه در سپاه پاسداران يادآور شد: متاسفانه برخی خواص قصد داشتند در جامعه اسلامی شرک را جايگزين توحيد، طاغوت را جايگزين حکومت الهی کنند و منکر را در مقابل معروف قرار دهند.

وی با بيان اينکه بدترين نمره برای هر امتی آن است که رهبری امتش از او راضی نباشد، خاطر نشان کرد: امام نماد امامت نور، و اسلام ملاک عمل مردم بوده و فهم ملت ايران سبب سقوط رزيم ستم شاهی پهلوی شده است.

سعيدی از برخی افراد و جريانهای اخير به عنوان ترکيبی از جريان اشرافيگری و سکولار نام برد و افزود: تمامی اين فتنه ها و توطئه ها با حمايت و تبعيت ملت ايران از امام راحل و رهبری آيت الله خامنه ای نقش بر آب شده است.

وی بيان داشت: شعار "اطاعت از خامنه ای اطاعت از امام است" شعاری است که از عمق فهم ملت ايران درخشيده و بايد آن را پاس داشت.

در مراسم يادواره سرداران و هزار و ۳۰۰ شهيد شهرستان ساری که با حضور پرشور خانواده های شهدا، ايثارگران و اقشار مختلف مردم و مسئولان برگزار شد حاج صادق آهنگران از مداحان به نام کشور به مديحه سرايی و نوحه خوانی پرداخت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016