سه شنبه 22 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

يکی از شاگردان علی‌محمدی، استاد ترور شده: او از اساتيد برجسته و به نظام اسلامی و ولايت فقيه بسيار پايبند بود، فارس

خبرگزاری فارس: سيد محمدکاظم منظورالاجداد از شاگردان استاد مسعود علی‌محمدی،‌ به ذکر ويژگی‌های علمی و خصوصيات اخلاقی و اعتقادی وی پرداخت.

سيدمحمد کاظم منظور الاجداد از شاگردان استاد مسعود علی محمدی که صبح امروز از سوی گروهک‌های ضد انقلاب ترور شد، در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاه خبرگزاری فارس، در خصوص ويژگی‌های علمی و اخلاقی استادش گفت: استاد علی محمدی مدرک کارشناسی خود را در رشته فيزيک از دانشگاه شيراز دريافت کردند و در دوران تحصيل در دانشگاه شيراز در دفتر انجمن اسلامی اين دانشگاه فعاليت داشتند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: استاد علی محمدی با شروع جنگ تحميلی و دوران دفاع مقدس تا سال ۸۲ با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همکاری داشته و پس از آن مدرک کارشناسی ارشد و دکترای خود را در رشته فيزيک با گرايش ذرات بنيادی از دانشگاه صنعتی شريف دريافت کردند.
منظور‌الاجداد با تاکيد بر اينکه اين استاد برجسته دارای رتبه استادتمامی بوده خاطرنشان کرد: وی بسيار وقت‌شناس بود و هميشه سر ساعت مقرر در کلاس‌های درس خود حاضر می شد و کلاس درس اين استاد برجسته از ساير کلاس‌ها در اين دانشکده شلوغ بود و دانشجويان اين رشته از مباحث علمی ايشان استفاده‌های لازم را می‌بردند.
دانشجوی استاد علی‌محمدی در ادامه تصريح کرد: وی از مباحثی که در دانشکده فيزيک دانشگاه تهران مطرح و به دانشجويان تدريس می‌کرد، مبحث کوانتوم در رشته کارشناسی بود.
وی افزود: وی از اساتيد برجسته اين رشته بود و نه تنها دانشجويان وی بلکه ساير دانشجوی اين رشته به رتبه علمی ايشان واقف بوده و از آن تمجيد می‌کردند.
منظورالاجداد تاکيد کرد: از ديگر سوابق استاد علی محمدی می‌توان به رياست دانشکده فيزيک دانشگاه تهران و معاون پژوهشی پرديس علوم دانشگاه تهران اشاره کرد.
وی افزود: اين استاد سخت‌کوش در جشنواره خوارزمی دو سال قبل به همراه يکی از اساتيد دانشگاه الازهرا طرحی را ارائه کردند که آن طرح در آن سال جزو طرح‌های برتر جشنواره خوارزمی شناخته شد.
منظو‌رالاجداد در خصوص سوابق سياسی اين استاد دانشگاه گفت: وی از فعالان دفتر انجمن اسلامی دانشگاه شيراز و به نظام اسلامی و ولايت فقيه بسيار پايبند بود همچنانکه هفته گذشته با فعالان دانشجويی دانشکده فيزيک جلسه‌‌ای را برگزار کرده و با تاکيد بر اينکه پايبندی به ولايت فقيه و نظام اسلامی از واجبات است و در شرايط موجود کشور تنها راه برون رفت از مشکلات بحث و گفتگوی دانشجويی در فضای دانشگاه می‌باشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016