سه شنبه 22 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ثبت لايحه تجديدنظرخواهی برای پرونده عبدالله رمضان‌زاده، ايلنا

دو روز پيش و با حضور در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب لايحه تجديدنظرخواهی نسبت به حکم موکلم را در پرونده ثبت کردم و تاکنون در مرجع تجديد نظر شعبه‌ای برای رسيدگی به اين لايحه تعيين نشده است.


ايلنا:وکيل مدافع سخنگوی دولت اصلاحات از ثبت لايحه اعتراضی نسبت به حکم صادره موکل خود خبرداد.
عباس شيری در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا گفت:‌ دو روز پيش و با حضور در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب لايحه تجديدنظرخواهی نسبت به حکم موکل را در پرونده ثبت کردم و تاکنون در مرجع تجديد نظر شعبه‌ای برای رسيدگی به اين لايحه تعيين نشده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


گفتنی است عبدالله رمضان‌زاده به دليل اتهاماتی چون اقدام عليه امنيت ملی کشور، تبليغ عليه نظام و نگهداری اسناد طبقه‌بندی شده از سوی قاضی صلواتی رييس شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به ۶ سال حبس تعزيری محکوم شد و با توديع وثيقه ۸۰۰ ميليونی به مرخصی رفت.
شنيده‌ها حاکی از آن است که به سخنگوی دولت اصلاحات اعلا م شده که روز شنبه خود را به مسوولان زندان اوين معرفی کند.
شيری که وکالت محسن امين زاده را نيز برعهده دارد در خصوص اين پرونده نيز گفت:‌در جلسه ای‌که در تاريخ دوازدهم دی ماه در شعبه ۱۵ دادگاته انقلاب برگزار شد قاضی صلواتی پس از تفهيم اتهاماتی چون تبليغ عليه نظام ، اجتماع، تبانی و قصد بر هم زدن امنيت داخلی کشور ، اخلال در نظم عمومی از طريق شرکت در راهپيمايی روز دوشنبه ۲۵ خرداد ۸۸ و توهين به رئيس جمهور، بنده و موکلم ضمن رد اتهامات به دفاع پرداختيم و در پايان رييس دادگاه از موکلم آخرين دفاع را اخذ و پايان رسيدگی را اعلام کرد.
وی گفت: هنوز حکمی از سوی دادگاه برای موکلم صادر نشده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016