سه شنبه 29 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی لاريجانی: مناظره راهبرد رسانه ملی شود، لزوم اظهارنظر همه صاحبنظران در مناظره‌ها، مهر

رئيس مجلس شورای اسلامی با بيان اينکه در مناظره های صداو سيما بايد مجال اظهارنظر برای همه صاحب نظران فراهم شود تاکيد کرد : اين برنامه ها نبايد مقطعی باشد و بايد به عنوان راهبرد رسانه پيگيری شود.
به گزارش خبرنگار مهر، علی لاريجانی در حاشيه همايش بين المللی غزه، نماد مقاومت در جمع خبرنگاران گفت :خود اين مناظره ها را نديده ام و فقط خبرهای مکتوب آن را ملاحظه کرده ام اما به نظر من اين مناظرات بايد جدی دنبال شود تا افکارعمومی بر موضوعات اصلی کشور تمرکز پيدا کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی گفت: اين مناظره ها می تواند راه حل خوبی برای حل مسايل سياسی ، اجتماعی و فرهنگی باشد و بايد مجال اظهارنظر برای همه صاحب نظران در آن فراهم شود.

رئيس مجلس در پاسخ به سئوالی ديگر با اشاره به اينکه به سازمان ملل و ديگر سازمانهای بين المللی هيچ اميدی نيست که بتوانند حقوق مردم فلسطين را بازگردانند، افزود: پشت صحنه ای طراحی می کنند که کشورهای اسلامی ذهنشان از اصل موضوع استيفای حقوق فلسطينی ها منحرف شود.

نماينده مردم قم گفت : در اين شرايط راهی جز مقاومت و روشنگری نيست.

لاريجانی از کشورهای اسلامی خواست از خواب بيدار شوند و درپی استيفای حقوق فلسطينی ها باشند.

وی در پاسخ به اين سئوال که آيا رژيم صهيونيستی قدرت مقابله با فلسطين را دارد يا نه؟ افزود: اگر رژيم غاصب صهيونيستی قدرت داشت در جنگ ۲۲ روزه غزه و همچنين نبرد ۳۳ روزه لبنان نتيجه می گرفت.

لاريجانی در پاسخ به سئوالی درباره اظهارنظر فرمانده نيروهای نظامی آمريکايی درخصوص حمله به تاسيسات هسته ای ايران گفت: بعيد می دانم وی چنين حرفی زده باشد اما ما هميشه شاهد نعره کشی های سياسی رژيم صهيونيستی بوده ايم و برای ما هيچ اهميتی ندارد.

وی افزود: آنها جرات چنين اقدامی را ندارند و البته ما هم آماده و هشيار هستيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016