پنجشنبه 1 بهمن 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رئيس‌کل دادگستری سيستان و بلوچستان: حکم قطعی عبدالحميد ريگی اعدام است، فارس

خبرگزاری فارس: رئيس کل دادگستری سيستان و بلوچستان گفت: مردم سيستان و بلوچستان بدانند که حکم قطعی عبدالحميد ريگی اعدام است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حجت الاسلام ابراهيم حميدی ظهر امروز در مراسم شورای معاونان، روسای حوزه‌های قضايی و دادستان‌های سيستان و بلوچستان که در سالن اجتماعات دادگستری استان برگزار شد، اظهار داشت: قضاوت يکی از شغل‌های سخت در جامعه به شمار می‌آيد که عدالت حرف نخست را در آن می‌زند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: قوه قضائيه مدافع احقاق حقوق مردم در جنبه‌های مختلف است و اين نهاد با کسانی که به ناامنی در جامعه بپردازند با قاطعيت برخورد می‌کند.
رئيس کل دادگستری استان گفت: سرعت و دقت در پرونده‌های امنيتی از اولويت‌های دستگاه قضايی اين استان است.
حميدی گفت: دستگاه قضايی به عنوان متولی اجرای قانون، قوانين را مو به مو در جامعه اجرا می‌کند.
وی افزود: استقرار امنيت يکی از مطالبات مهم مردم اين استان است.
رئيس‌کل دادگستری استان خاطرنشان کرد: رصد کردن عملکرد دادگستری‌های استان از جمله اهداف برگزاری جلسه شورای معاونان، روسای حوزه‌های قضايی است.
حميدی در ادامه از کاهش ورود پرونده‌ها به دادگستری خبر داد و گفت: در مقايسه با شش ماهه نخست امسال نسبت به سال گذشته با ۱۰ درصد کاهش ورود پرونده به مراجع قضايی مواجه بوده‌ايم.
وی در حاشيه اين مراسم در پاسخ به سرنوشت عبدالحميد ريگی به خبرنگار فارس در زاهدان گفت: در حال حاضر کار کارشناسی بر روی اين شخص در حال انجام است.
رئيس کل دادگستری استان تصريح کرد: عبدالحميد ريگی مدرک زنده برای افشای وجود عناصر شرور در منطقه پاکستان است که با افشاگری‌های اين شرور، پاکستان هم به وجود اشرار در اين کشور اعتراف کرده است.
حميدی خاطرنشان کرد: در بازجويی‌های به عمل آمده از عبدالحميد ريگی تمام نقاط سکونت اشرار در پاکستان شناسايی شده و هنوز از اين شرور در حال بهره‌برداری هستيم.
وی در ادامه به حادثه تروريستی اخير که منجر به شهادت سه تن از ماموران راهنمايی و رانندگی در خاش شد، اشاره و تصريح کرد: پرونده اوليه برای پيگيری حادثه تروريستی اخير در خاش تشکيل شده که با سرعت و دقت در حال بررسی است و در آينده‌ای نزديک عوامل تروريستی به اشد مجازات می‌رسند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016