جمعه 2 بهمن 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پشت پرده لغو حضور رضايی و ولايتی در برنامه "رو به فردا"، جرس

اصلا برای برنامه شب گذشته مناظره ای در کار نبوده است

جنبش راه سبز (جرس): سايت تابناک، متعلق به محسن رضايی پشت پرده لغو حضور رضايی و ولايتی در برنامه " رو به فردا" را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار جرس، شب گذشته بر اساس اعلام صدا و سيما قرار بود محسن رضايی و علی اکبر ولايتی در برنامه رو به فردا به مناظره بپردازند که اين برنامه لغو شده و دو تن ا زحاميان محمود احمدی نژاد با حضور در برنامه به طرح اتهامات عليه سران اصلاح طلب پرداختند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سايت تابناک در مطلبی با عنوان "مناظره يا گفتگو" با اشاره به دوستی نزديک محسن رضايی و علی اکبر ولايتی و اينکه هر دو اين افراد در جبهه اصولگرايی حضور دارند، مناظره محسن رضايی باعلی اکبر ولايتی را سئوال برانگيز خوانده است!


اين سايت که متعلق به محسن رضايی است در ادامه به پشت پرده برنامه شب گذشته "رو به فردا " اشاره کرده و نوشته است: اصلا برای برنامه شب گذشته مناظره ای درکار نبوده و توافق صدا وسيما با ان دو گفتگو پيرامون "اداب مناظره" بوده است و قرار براين بوده که عنوان گفتگو راهم "اداب مناظرات" بگذارند. البته اقای ولايتی( به نقل از اقای ضرغامی) گفته بود خوب است درباره مسائل خارجی وامنيت ملی هم بحث شود که محسن رضايی هم قبول کرده بود. ولی ماجرا به همين جا ختم نمی شود. وقتی که زيرنويس های صدا وسيما شروع شد که مناظره شب جمعه بين اقايان ولايتی و محسن رضايی هست، محسن رضايی به مسئولان صدا وسيما اعلام نمود که اگر قرار به مناظره است طرف من يکی از سران معترضين باشد. مثلا اقای موسوی بيايد مناظره کنيم. واگر گفتگو هست من با آقای ولايتی موافقم ولی خبر صدا وسيما را اصلاح کنيد. بعد که به محسن رضايی گفتند که اقای ولايتی توافق خود را لغو کرده وبه برنامه نمی ايد ايشان گفتند با اقای( ح .ع) هم که پيشنهاد دوم صدا وسيما بوده موافقم و وقتی گفتند که ايشان بيمار هستند، محسن رضايی گفتند چون قرار شما گفتگو بوده به تنهايی هم اماده هستم که به برنامه بيايم. برای مناظره هم مشروط به همان شرط که از اصلا ح طلبان باشد وانهم از سران انها موافقم .که صدا وسيما گفته بودند هردو وضعيت ممکن نيست!


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016